Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 clan ranken clan chat

Ga naar beneden 
AuteurBericht
mart
Gast




clan ranken clan chat Empty
BerichtOnderwerp: clan ranken clan chat   clan ranken clan chat Icon_minitimedi sep 16, 2008 9:57 pm

eej.

ik heb een info voor iedereen als kevin nou is een paar een speciale rank geven en de clan chat. dat is misschien nodig om bevoorbild iemand te kunnen kicken als ie bevoorbild wilt dat we naar zijn clan chat gaan (clan leden afpikken) of als iemand heel veel scheld in cc of als iemand heel vaak bevoorbild dit zegt:
gggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
ggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

snap je

daarom kan hier iedereen stemmen wie die willen dat om rank te kunnen krijgen in clan chat (zodat die genen kunnen kicken)

ik hoop dat dit mag van kevin Rolling Eyes

alvast bedankt mart2221 geek
Terug naar boven Ga naar beneden
mart
Gast




clan ranken clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan ranken clan chat   clan ranken clan chat Icon_minitimedi sep 16, 2008 10:03 pm

bericht voor kevin

ik bedoel dat je hebt nu iedereen rank general.

dat je dan bevoorbild een paar rank general geeft die kunnen kicken en de rest rank captain of zo moet je zelf weten
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

clan ranken clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan ranken clan chat   clan ranken clan chat Icon_minitimedi sep 16, 2008 11:32 pm

Ff door mijn vertaalprogramma (die in mijn hoofd zit) halen Wink :
mart schreef:
ik heb een info voor iedereen als kevin nou is een paar een speciale rank geven en de clan chat. dat is misschien nodig om bevoorbild iemand te kunnen kicken als ie bevoorbild wilt dat we naar zijn clan chat gaan (clan leden afpikken) of als iemand heel veel scheld in cc of als iemand heel vaak bevoorbild dit zegt....
Dit wordt dan denk ik:
Ik heb info voor iedereen:
Als Kevin nou eens een paar leden een hoge rank geeft in de clan chat (en de rest dus een lagere rank).
Dit kan van pas komen om bijvoorbeeld iemand te kunnen 'kicken' als diegene bijvoorbeeld anderen in de clanchat wil overhalen om zijn eigen clanchat te joinen. Verder kan het nodig zijn om personen uit de chat te gooien die veel schelden/beledigen of die spammen.

mart schreef:
ik bedoel dat je hebt nu iedereen rank general.
dat je dan bevoorbild een paar rank general geeft die kunnen kicken en de rest rank captain of zo moet je zelf weten
Wordt:
Ik bedoel dus dat je iedereen nu 'general' als rank hebt gegeven.
Het lijkt mij beter om slechts een paar leden 'general' als rank te geven, zodat zij anderen kunnen 'kicken', mocht het nodig zijn...


Mijn antwoord:
Je idee zal wel meer dan goed bedoeld zijn, maar ik vraag me af of het wel echt nodig is. Ik heb iedereen tot general benoemd, zodat ieder in clanwars anderen kunnen uitdagen. Ik vind namelijk dat iedereen recht moet hebben op een actieve rol in de clan.
Verder vraag ik me af waarom onze leden andere leden willen overhalen om in een andere clanchat te gaan.
Wat ik bedoel: 'Waarom zou je een clan joinen om vervolgens iedereen over te halen een andere clanchat te joinen??

Ik had graag ingesteld dat de meesten een rank als 'captain' zouden hebben en dat een paar de rank 'general' hebben, die dan in nood anderen kunnen 'kicken'. Maar als ik dat doe, dan kan bijna niemand bij clanwars 'challengen' en dat vind ik zonde...

Wat ik wel kan doen is instellen dat alle leden (iedereen met rang 'general') kunnen kicken, zodat zij vreemdelingen, die de clanchat verstoren, uit de chat kunnen gooien...
Ik weet niet zeker of leden elkaar er dan uit kunnen gooien, maar het lijkt me onlogisch dat iemand met dezelfde rang zoiets kan...
Ik zal dit dus nu meteen instellen en dan zien we of het goed gaat....

Mocht ik iets verkeerd hebben begrepen, dan hoor ik het graag Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





clan ranken clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan ranken clan chat   clan ranken clan chat Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
clan ranken clan chat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» clan chat
» clan chat
» Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????
» Fun Clan War.
» Toekomst clan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Info-
Ga naar: