Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 clan chat

Ga naar beneden 
AuteurBericht
mart2221
Gast




clan chat Empty
BerichtOnderwerp: clan chat   clan chat Icon_minitimeza aug 16, 2008 12:19 pm

ik heb een idee je moet op de site een nieuw ding aan maken en het noemen:
clan chat (ik bedoel dit:

Homepagina
Memberlijst
Activiteiten
Forum
Runescape
Gastenboek
Mijn profiel
Wijzig profiel
Log uit
Privé- berichten ( 0 )

dan komen er misschien meer mensen in de clan chat en als er veel mensen in de clan chat komen dan komen er miss nieuwe leden in de clan chat en dan zien ze hoeveel leden er in de clan chat zitten dus dan denken ze dat we een goede clan zijn:P
maar als je zo'n nieuwe ding aan maakt van clan chat moet daar bevoorbild regels van clan chat doen tongue tongue tongue tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan chat   clan chat Icon_minitimeza aug 16, 2008 12:58 pm

Tis duidelijk dat je veel waarde ziet in clanchat. Zelf heb ik me eerder niet veel ermee beziggehouden, maar als het echt waardevol kan zijn, dan zal ik mijn best doen het waardevol te maken...

Het voorstel van je idee heeft voor mij nog een beetje toelichting nodig:

- je zegt dat er een ding 'ding' op de site moet komen, namelijk 'clan chat'. Vervolgens laat je de lijst zien met de links van deze site...
Ik neem aan dat het jouw bedoeling is dat er dus een link tussenkomt genaamd 'clan chat'



- Aan het eind zeg je dat er hopelijk meer mensen de clan chat joinen en dat als meer mensen die clan chat joinen dat er dan meer misschien meer leden bij....

Dit laatste gedeelte snap ik niet helemaal, want hoe kunnen er 'meer' mensen de clan chat joinen (dus ook niet-clanleden) als ik een link maak op de site met clan chat???
Want mensen die die link zien op de site zullen of al lid zijn óf ze zijn niet geïnsteresseerd om ons te joinen
Misschien dat ik dit verkeerd begrepen heb
cyclops
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
mart2221
Gast




clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan chat   clan chat Icon_minitimeza aug 16, 2008 1:04 pm

ik bedoel met het laatste gedeelte dat ik bevoorbild een vriend heb dan vraagt hij welke clan chat heeft de clan dan zeg ik de clan chat en dan kijkt hij er in dan ziet hij hoeveel leden de clan heeft dus dan wil hij misschien ook wel joinen:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan chat   clan chat Icon_minitimeza aug 16, 2008 3:21 pm

mart2221 schreef:
ik bedoel met het laatste gedeelte dat ik bevoorbild een vriend heb dan vraagt hij welke clan chat heeft de clan dan zeg ik de clan chat en dan kijkt hij er in dan ziet hij hoeveel leden de clan heeft dus dan wil hij misschien ook wel joinen:P

oke, dat is natuurlijk prima om te doen en daarvoor wil ik dan ook wel er tijd en steken dat leden de clanchat gaan gebruiken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





clan chat Empty
BerichtOnderwerp: Re: clan chat   clan chat Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
clan chat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» clan ranken clan chat
» clan chat
» Fun Clan War.
» Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????
» Toekomst clan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Vragen / problemen :: Vragen over de site-
Ga naar: