Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Fun Clan War.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
The Hull
Gast




Fun Clan War. Empty
BerichtOnderwerp: Fun Clan War.   Fun Clan War. Icon_minitimewo dec 05, 2007 3:15 pm

heej mensen,

Ik, Rikko1000 leader of: The Hullies.
Vraag of jullie een war met ons willen.
Wij zijn met ongeveer 45 man en zijn 80+ combat,
We vinden het leuk om een war te houden voor de fun.
Als jullie een war met ons willen please add me: Rikko1000,

Dit zijn de regels die ik denk dat ze goed zijn:
- we houden een steel war, dus steel armour + r wapen,
- onze cape kleur is blauw,
- we houden dit bij de hug rocks ( ik zal wel uitleggen waar dat is als jullie het niet weten ),
- niet runnen,
- geen vrienden of andere clans erbij halen,
- niet schelden,
- en vooral: NIET CHEATEN.

hopelijk zijn jullie het met deze regels eens,,,

grtz, Rikko1000 cb 96, hoofdleider/ pk leider van The Hullies.
site: of ( zelfde site ).
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Fun Clan War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun Clan War.   Fun Clan War. Icon_minitimewo dec 05, 2007 8:51 pm

Op zicht vind ik het wel een leuk idee en het is al eens eerder gevraagd, maar...

De laatste periode is er het probleem dat de opkomst van leden nogal tegenvallend is en als we dan met 10 tot 20 leden tegen 30 tot 40 leden moeten strijden, dan is het zowieso kansloos.
Daarbij zijn de meeste leden van ons (die actief zijn) rond de combat 70. Tegen een combat 80+ clan zou dan niet geheel eerlijk zijn.

Het feit dat we dus gemiddeld lager combat zullen zijn en waarschijnlijk ook met minder leden die komen opdagen, maakt de war ongelijk.

Het idee is leuk (en vast goed bedoeld), maar we doen voorlopig maar geen clanwars...tenzij er nu nog een hoop leden hierop reageren dat ze wel erg graag die war willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Fun Clan War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun Clan War.   Fun Clan War. Icon_minitimewo dec 05, 2007 8:51 pm

Op zicht vind ik het wel een leuk idee en het is al eens eerder gevraagd, maar...

De laatste periode is er het probleem dat de opkomst van leden nogal tegenvallend is en als we dan met 10 tot 20 leden tegen 30 tot 40 leden moeten strijden, dan is het zowieso kansloos.
Daarbij zijn de meeste leden van ons (die actief zijn) rond de combat 70. Tegen een combat 80+ clan zou dan niet geheel eerlijk zijn.

Het feit dat we dus gemiddeld lager combat zullen zijn en waarschijnlijk ook met minder leden die komen opdagen, maakt de war ongelijk.

Het idee is leuk (en vast goed bedoeld), maar we doen voorlopig maar geen clanwars...tenzij er nu nog een hoop leden hierop reageren dat ze wel erg graag die war willen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
The Hull
Gast




Fun Clan War. Empty
BerichtOnderwerp: War..   Fun Clan War. Icon_minitimewo dec 05, 2007 9:18 pm

Oww naja helaas, hopelijk zou het een andere keer misschien beter uitkomen en dat het wel een beetje opgaat, succes met leden zoeken en iedereen succes met de clan! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Fun Clan War. Empty
BerichtOnderwerp: hugo   Fun Clan War. Icon_minitimevr dec 21, 2007 12:44 am

the hull, ik weet wel een goede clan waar je clanwar tegen kan doen: the donutwarriors.
ik zal je de site geven: www.the-donutwarriors.be

ik hoop dat je deze site nog een keer ziet en als je dat graag wil zet het maar in het gastenboek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fun Clan War. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fun Clan War.   Fun Clan War. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fun Clan War.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mini clanwar met de 'legendwarriors'
» tijd voor een echte clan-trip!
» ik verlaat de clan
» clan fight
» Toekomst clan

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: