Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 ik verlaat de clan

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimewo jan 02, 2008 1:10 pm

ik vind het jammer om dit te zeggen:
maar ik stop ermee Sad
dit houdt in dat ik stop met de clan, omdat ik het veel te druk heb.
ik ben lid van 3 clans, me eigen, the donutwarriors , en deze. ik d8 dat zijn er teveel.

ik vind die andere clans leuker daarom laat ik deze vallen. dat komt omdat:
- ik heb geen tijd om te traine
- ik het lukt niet om naar 3 events te komen
- ik vind dat dit ook niet een super actieve clan is
- hier zijn alle combats lid
- veel inactieve leden
- slecht georganiseerde events met weinig mensen die komen

positieve kanten van de clan:
- aardige leiders + (hulpleiders)
- iedereen doet zijn best
- mooie site
- als je iets vraagt kan je op hun hulp regelen.

dit houdt dus in dat ik de clan verlaat Sad wel wil ik wel jullie vrienden blijven.

nou sorry dat ik de clan verlaat maar dit zal me laatste ding in het forum geschreven zijn. ik zal soms nog kijken of er iets interresants is geschreven maar daar blijft het bij.

tot ziens!! pimelhoofd1 Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimevr jan 04, 2008 12:33 pm

jammer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimevr jan 04, 2008 2:23 pm

Ddestroid schreef:
jammer.
ja jammer want je was tog wel een tof clanlid Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimema jan 07, 2008 6:32 pm

ik vind het erg jammer dat je weggaat maar ik zit zelf in 3 clans op stillmikie en nog in 2 clans in pegasuz007 en ik kan perfect steeds mee bij events alleen heb ik de laatste tijd last gehad van internet heb nu hetzelfde probleem als cycloon => geen internet, maar anyway ik vind het spijtig =(
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimedi jan 08, 2008 6:01 pm

Jammer is het zeker.

Helaas kan ik je geen ongelijk geven:

Momenteel is deze clan niet erg actief. Dit is gekomen sinds de site niet online was. Toen ik de site wel online heb gezet, heb ik sindsdien ook niet veel meer geregeled. Ik zou graag van alles voor de clan doen, maar druk heeft bij mij een letterlijkere betekenis gekregen: zoals ik eerder gezegd heb, heb ik het steeds drukker en op die manier heb ik weinig zin in het kleine beetje vrije tijd dat ik heb om met runescape bezig te zijn.

Uiteraard wil ik de clan niet laten barsten: ik mag het dan wel druk hebben, maar dat wil niet zeggen dat anderen geen plezier kunnen maken.

Ik weet nog niet hoe, maar ik zal eens iets proberen te bedenken waardoor leden in deze clan als het waren hun eigen clan kunnen starten. Op deze manier kun je de site gebruiken om activiteiten te organiseren die je met je vrienden uitvoert en waarbij je eventueel anderen laat meedoen, zodat je vriendenkring uitbreid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimedi jan 08, 2008 6:25 pm

Sorry, ik ben momenteel ook erg druk met school. Ik heb momenteel 3 projecten gaande, waar veel tijd in gaat zitten. Daarnaast heb ik ook nog mijn MTS opleiding, en mijn HTS voorbereiding. En niet te vergeten werk, en mijn eigen ''zaakje'' Dus sorry.. Maar ik ben ook niet echt actief.
En mijn account deel ik momenteel met iemand anders. Dus als dat account online is, wil dit niet zeggen dat ik online ben. Maar je kan gerust met haar praten hoor, denk er dan alleen wel aan dat het een meisje is. Dus een beetje respect Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimewo jan 09, 2008 11:56 pm

Ironeagle197 schreef:
Maar je kan gerust met haar praten hoor, denk er dan alleen wel aan dat het een meisje is. Dus een beetje respect Razz

Goh leuk...het komt weinig voor dat meiden rs doen. Het hangt natuurlijk ook van de leeftijd af en vooral van 'klassen'. Zo doet mijn buurmeisje ook rs (af en toe), omdat vrijwel haar hele klas rs doet.



Ik zou er dus rekening mee houden (zolang mijn hersens het toelaten dat ik dit onthoud Razz ), maar de kans dat ik de komende week (misschien zelfs weken) echt online komt, is klein.
NU heb ik tentamen week en de weken daarop heb ik ook weer van alles te doen.

pff...ik verlang nu al naar de zomervakantie, dan hoef ik tenminste alleen maar te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimedo jan 10, 2008 4:08 pm

Haha, Ja alleen maar werken heb je tenminste een beetje een vast ritme.. Ik zit nou maar 14 uur in de week op school ( Zonder de HTS voorbereiding dan). Maar dan zit je thuis zo weer tot 20;00 achter de computer te tekenen en te ontwerpen en doen. En werken is gewoon van 8;00 tot 17;00 en daarna heb je zo goed als niks meer mee te maken als je thuis komt Razz Dat is wel ideaal. Maar ik moet zeggen dat ik dit ook wel leuk vind, zo druk zijn en met 4 dingen tegelijk bezig zijn. Iedereen word er gek van en de stres in de klas is ook hoog, daar krijg je grappigge dingen van Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitimedo jan 10, 2008 7:10 pm

lol, ik werk niet eens. ik zit nog op school xD

maar zoals je ziet cycloon k, ik heb de clan wel verlaten maar ik ben nog wel acitef op het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik verlaat de clan Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik verlaat de clan   ik verlaat de clan Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik verlaat de clan
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» clan ranken clan chat
» Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????
» Fun Clan War.
» tijd voor een echte clan-trip!
» clan chat

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: