Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimedo nov 29, 2007 11:54 pm


Zoals jullie (in elk geval een redelijk aantal) vast door hebben, is dat de site niet werkt!!

Dit heeft niets met jullie computer of het internet te maken, maar met mijn computer.
Ik vind het erg vervelend dat ik hier niet voor heb kunnen waarschuwen, maar het kwam voor mij geheel onverwachts:

IK HEB GEEN INTERNET!!! (de doodslag voor mij :S )

Aangezien er glasvezel komt, schakelen mijn ouders over daarnaar. De andere internetprovider hadden ze dus afgezegd (ik weet niet exact hoe het verliep, want het was een gerommel). Dit is nu verlopen en ik heb geen Internet meer...erger nog: als mijn ouders niets doen, zal ik geen Internet tot februarie hebben!!

Aangezien ik de site vanaf mijn computer host en ik geen internet heb, kan de site niet meer geupload worden en is die dus onbereikbaar.

Ik hoop dat ik gauw weer Internet heb, maar het kan nog wel ff duren.

Tot ik weer Internet heb, zal ik de clan in een soort 'stop' moeten zetten. Het forum is nog wel bereikbaar (anders kon je dit niet lezen Razz ), dus als je nog dingen wilt regelen via het forum, dan is dat prima. Ook kun je evenementen organiseren via het forum, maar ik kan vrijwel niemand te hulp staan (want ik heb geen internet).



Mijn Excuses voor dit ongemak en ik hoop dat het gauw voorbij is!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimevr nov 30, 2007 12:41 am

no problemos!! wel mooi klote, mar ik heb gehoord dat glasvezel ideaal is!! king
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimevr nov 30, 2007 11:22 am

ok is nie erg maar wel moeilijk om evenementen te organiseren maar zal ons wel lukken (hoop ik toch)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimevr nov 30, 2007 5:50 pm

jmmr maar wat is glasvezel eigelijk? Ik ben namelijk Be en hier kennen we da niet ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimevr nov 30, 2007 5:57 pm

ik moet bekennen ik ken da ook nie bn ook belg
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimevr nov 30, 2007 6:30 pm

met wat heb je die site eigenlijk gemaakt cycloon?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: morgen   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimeza dec 01, 2007 2:44 pm

morgen 2 december 19:30 is het grote pk wel komen he welke wereld heb ik geen idee vraag maar aan oliebol of rex of een van die cycloonen albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimeza dec 01, 2007 6:03 pm

ik zal ze proberen de vragen te beantwoorden:

De vraag van hellboy:
glasvezel is eigenlijk bijna exact wat het woord zegt: het is vezel van een soort glas (dus doorzichtig materiaal).
Omdat glasvezel doorzichtig is, kunnen er lichtsignalen door gezonden worden. Licht is uiteraard veel sneller dan wat onze kabels nu kunnen, dus hierdoor zullen verbindingen met glasvezel veel sneller gaan.

De vraag van pegasuz:
Deze site heb ik gemaakt met html-codes: ik heb due gewoon met kladblok/notepad pagina's gemaakt, waarin ik allemaal codes in zet om de site op te fleuren en teksten in te verwerken. Bij dit kladblok gebruik ik nog een soort extra programma'tje genaamt Ultra-edit. Dit programma'tje stelt dan niet erg veel voor, want het zorgt enkel voor wat meer overzichtelijkheid en er zitten een paar heel kleine extraatjes bij die ik eigenlijk amper gebruik.
Sommigen vinden html lastig, vanwege die codes. Zelf vind ik het makkelijk aangezien het gewoon een kwestie is van de codes opzoeken en ze toe te passen.

Wat ik graag nog had willen toepassen is ' php' met mysql. het probleem is dat dit veel lastiger en alhoewel ik denk dat ik dit wel redelijk kan, kan ik het niet toepassen, omdat ik php niet op mijn computer ge-installeerd krijg (zelfs niet na dagen proberen)



Wat voor de site betreft:

Waarschijnlijk heb ik heel snel internet, maar dit is gedeelt internet met de buren en dan kan ik de site niet zomaar uploaden. Het zal dus tot februarie duren voordat ik de site erop kan zetten. Aangezien dit veel te lang duurt, zal ik wel iets proberen te verzinnen hierop (ik denk dat ik 'ns ga kijken na providers voor mijn site)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimedi dec 04, 2007 12:59 am

kan de html code niet automatish worden opgeslagen op de ste zelf zodat je niet steeds via je pc moet hosten? want dan krijg je zo'n problemen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimedi dec 04, 2007 6:24 pm

pegasuz007 schreef:
kan de html code niet automatish worden opgeslagen op de ste zelf zodat je niet steeds via je pc moet hosten? want dan krijg je zo'n problemen

Ik snap je vraag niet echt 100%, maar ik denk dat dit je vraag wel moet beantwoorden:
Als ik via mijn pc host, past de site zich automatisch aan, dus dan hoef ik vrijwel niets te doen. Wanneer ik een mijn site ergens anders door wil laten hosten, moet ik telkens de gegevens daar laten opslaan om het te laten aanpassen. Dit is wel te doen, maar aangezien ik erg vaak (kleine) aanpassinkjes maak, wordt dit wel erg vermoeiden. Zover ik weet, is het niet mogelijk automatisch de gegevens op te laten slaan als ik het ergens anders wil laten hosten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitimevr dec 28, 2007 6:47 pm

ik had vroeger ook mijn eigen website en ook al had ik geen conectie met het internet bleef de site ook werken, en wat het hosten betreft kon ik de codes op de pagina zelf opslaan en die daar dan ook bewerken als ik het nodig had

anyway ik ben daar niet erg goed in, heb meer verstand van invisionfree forums dit is geen informatica bijeenkomst maar een rs clan dus ik zal er maar over zwijgen :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Empty
BerichtOnderwerp: Re: De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )   De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden ) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» site, ofline ?
» Nieuwe site op komst
» Nieuwe site (aanpassingen)
» Toekomstplannen voor de site
» Wat er is gebeurd.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: