Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Nieuwe site op komst

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimema dec 03, 2007 10:59 pm

Ik heb weer Internet, alleen dat is met de buren gedeeld. Ik kan de site dus niet van mijn eigen computer hosten, maar ik zal wel een oplossingen bedenken waardoor de site alsnog bezocht kan worden.

Omdat ik de afgelopen tijd geen Internet had en jullie heb moeten teleurstellen met het uitvallen van de site, ben ik bezig geweest met een nieuwe opmaak voor de site. Er moeten nu nog wel een paar dingen aan gebeuren, maar het is al redelijk af.

IN elk geval: De site zal binnenkort weer online zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimewo dec 19, 2007 7:35 pm

wanneer gaat hij nou open (de nieuwe site)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimewo dec 19, 2007 8:32 pm

Ddestroid schreef:
wanneer gaat hij nou open (de nieuwe site)

Srry...het ik had dit al een tijdje willen doen, maar het ging niet meteen zoals ik wilde, verder was er nog een groter probleem: school.

Ik heb het de afgelopen paar weken zeer druk gehad en absoluut geen tijd voor runescape. In de kerstvakantie zal ik wel meer tijd hebben, maar zelfs dan is mijn vrije tijd niet eens groot.

Ik zal dan (in de kerstvakantie) alles doen om de site weer online te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimewo dec 19, 2007 11:21 pm

hey kevin!!!!ales goed man met mij niet zo omdat de wildy weg is en er een stomme bounty hunter is......maar in januari komt de wildy terug dus...
ik dacht ff dat het gedaan was met de clan.....=(
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimewo dec 19, 2007 11:28 pm

oliebol93 schreef:
hey kevin!!!!ales goed man met mij niet zo omdat de wildy weg is en er een stomme bounty hunter is......maar in januari komt de wildy terug dus...
ik dacht ff dat het gedaan was met de clan.....=(
ja d8 ik ook maar ik hoop dat dat internet snel in orde komt!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimevr dec 21, 2007 12:40 am

de wildy komt volgens mij niet terug alleen zo'n edgeville wildy waar je alleen 1 v 1 kan doen en dat is natuurlijk niet leuk met een clan, en wat oliebol zei dat de clan dan stopte.

de clan kan natuurlijk ook andere leuke dingen gaan doen:
- clan wars
- bounty hunter
- gezellige events
- races, zie mij event =D
- en nog veel meer dus als er geen wildy is betekent het niet dat de clan hoeft te stoppen.

maar ik hoop dat de wildy zelf wel weer terugkomt, dat was veel leuker
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimevr dec 21, 2007 5:22 pm

Ik heb zelf (zoals je wel opgevallen moet zijn) de afgelopen tijd niets aan rs kunnen doen.

Ik ben ook vrijwel niet op de hoogte van alle updates, maar de updates zijn blijkbaar nog veel groter dan ik dacht.

ZO had ik bijvoorbeeld gehoord (en half gelezen) dat het traden bemoeilijkt werd.

Het probleem van jagex is dat ze het groots en niet groots tegelijkertijd zien:
Ze willen een hoop problemen uit de weg ruimen, maar tegelijkertijd verpesten ze het spel door die problemen op te lossen.
WAT RUNESCAPE TOT EEN GOED SPEL MAAKT, IS DAT HET ZEER VERGELIJKBAAR IS MET HET ECHTE LEVEN:
Door runescape ervaar je een hoop ellende, maar daar leer je juist goed door hoe mensen in elkaar zitten en weet je hoe je ermee omgaan moet.

Sommigen denken misschien dat ik nu overdrijf, maar dat valt erg mee: In runescape handel je, je stelt doelen en je doet je best om succes te behalen (in het spel natuurlijk). HIer zijn allerlei manieren voor, waar je zelf jouw manier moet kiezen. Bij het spelen zul je merken hoe erg je bedrogen kunt worden en waartoe anderen bereid zijn om beter te worden ten koste van jouw: Dit is natuurlijk heel erg en geeft een buitengewoon erg rotgevoel, maar het heeft 1 bijzonder groot voordeel:
je houdt meer rekening met bedrog en dit pas je (misschien zonder dat je er bewust van bent) ook toe in het echte leven.
Het komt erop neer dat je minder naïef wordt en leert nadenken voor je iets doet.

Wat jagex nu doet, is het weghalen van dit 'echtheids element'. Hierdoor wordt het spel steeds minder leuk en ik denk dat het uiteindelijk tot ondergang moet leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimevr dec 21, 2007 7:37 pm

nou je wil serieus niet weten wat de updates zijn,
ze zijn serieus heel verschrikkelijk.

maar over mij ding op het event kijk ff wat je ervan vind Wink
en ofdat je kan helpen met organiseren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimeza dec 22, 2007 7:56 pm

hwolang duurt het nog vooraleer alles normall is want alle leden vragen aan me hwolang het nog gaat duren...
Terug naar boven Ga naar beneden
cycloon
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimezo dec 23, 2007 2:32 pm

Ik ben er op dit moment mee bezig....als het goed is, lukt het me binnen een uurtje (vandaag is het zowieso wel voor elkaar....tenzij alles ineens vreemd tegenzit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimezo dec 23, 2007 3:37 pm


IK heb de links veranderd en de site erop gezet.

Dus als het goed is, is de site weer online
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimezo dec 23, 2007 8:17 pm

hey kevin ik vind het zalig dat de site weer normaal is !!!!!!
nu is het veel beter Very Happy Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitimezo dec 23, 2007 8:35 pm

Jah, hij is eerg mooi geworden. Mijn complimenten Smile Super gedaan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Nieuwe site op komst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe site op komst   Nieuwe site op komst Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nieuwe site op komst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» site, ofline ?
» Ik ben een nieuwe....
» nieuwe leden
» smelting
» Doelen voor het nieuwe jaar 2010!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: