Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 site, ofline ?

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




site, ofline ? Empty
BerichtOnderwerp: site, ofline ?   site, ofline ? Icon_minitimedo nov 29, 2007 8:28 pm

Cycloon ik weet niet of het bekend is, maar ik kan niet meer op de site komen. En wat ik gehoort heb zijn er meerdere.
Omdat mijn internet explorer de ling na het forum heeft opgelsagen kan ik nog wel op het forum komen, maar voor die gene die dit niet hebben kunnnen dit dus niet.
Nog maals, ik weet niet of dit al bij jou bekend is. Denk het haast van wel, maar mocht je dit lezen. Kan je er dan wat aan doen ? of wat opheldering geven ? Zo kan ik mischien ook antwoord geven op de veel gestelde vraag Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
cycloon
Gast




site, ofline ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: site, ofline ?   site, ofline ? Icon_minitimevr nov 30, 2007 12:04 am

Dit is zeker al bij mij bekend, al voordat de meesten dit weten.

Mijn Internet doet het niet...erger nog: ik heb helemaal geen internet meer en zal dat ook voorlopig niet hebben. Onze internet provider is afgezegd door mijn ouders zodat we overswitchen naar glasvezel...maar dat is pas ergens in februari of zoiets, dus in de tussentijd moet nog iets geregeld worden.

Ik heb ervoor gezorgd dat zodra iemand de site wilt bezoeken, dat die op dit forum komt...maar de site blijft onbereikbaar.

Zelf kan ik dus ook bijna niet van dienst zijn aangezien ik geen internet heb...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




site, ofline ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: site, ofline ?   site, ofline ? Icon_minitimevr nov 30, 2007 7:37 pm

Ah oke.
Nou dan zullen we maar proberen niet te lastig te zijn Razz
Maar verdere vragen kunnen eventueel ook door andere behalndeld worden, alleen aanpassingen zullen dan dus in deze tijd niet mogelijk zijn.
Net zoals het schema, dus verzoek ik allen Goed op het forum te kijken bij de evenementen ! Want deze zullen wel gewoon doorgaan !
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





site, ofline ? Empty
BerichtOnderwerp: Re: site, ofline ?   site, ofline ? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
site, ofline ?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Nieuwe site op komst
» De site werkt niet (wat jullie vast dt oorhadden )
» Toekomstplannen voor de site
» Wat er is gebeurd.
» smelting

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: