Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 't gaat goed, maar kan het beter??

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

't gaat goed, maar kan het beter?? Empty
BerichtOnderwerp: 't gaat goed, maar kan het beter??   't gaat goed, maar kan het beter?? Icon_minitimezo sep 07, 2008 2:22 pm

Inmiddels is de clan alweer een tijdje van start en de dingen beginnen op z'n plaats te vallen:
- Leden organiseren nu zelf activiteiten zonder dat ik er iets voor moet doen (Ik wilde in de voorgaande jaren al zeer graag zoiets voor elkaar krijgen en dat is dan nu eindelijk bereikt!)
- De clanchat wordt door een redelijk aantal leden gejoint, waardoor er meestal wel mensen in de clanchat zijn...
- Het ledenaantal blifjt stijgen

Ik ben dus als clanleider tevreden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet naar beter streef...
Ik zal blijven proberen de site steeds verder te ontwikkelen, zodat dingen makkelijker, mooier en beter verlopen...

Een ander belangrijk punt is de snelheid waarin ons ledenaantal stijgt...
Uit ervaring weet ik dat het zeer snel moet kunnen, maar zeer snel gaat het bij ons nu nog niet...
Ik hoop dus dat we dit nog kunnen bereiken en verzoek daarbij om ieders hulp:
- Vraag je reallife vrienden/klasgenoten (die rs spelen) of zij ook joinen
- Als je aardige nederlands/belgische spelers tegenkomt in rs, vraag dan eens of zij geïnteresseerd zijn om een clan te joinen. Verwijs dan vervolgens naar de clanchat (of als je niet bang bent dat iemand je report: verwijs ze naar de site)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
 
't gaat goed, maar kan het beter??
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tijd voor een echte clan-trip!
» Spammers
» Nieuwe site (aanpassingen)
» Links werken niet goed

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Mededelingen van leden-
Ga naar: