Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Links werken niet goed

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Links werken niet goed Empty
BerichtOnderwerp: Links werken niet goed   Links werken niet goed Icon_minitimema aug 18, 2008 12:15 pm

Ik weet niet eens zeker of iedereen er last van heeft....maar bij mij zelf werken de links niet goed:
Zodra je op een link klikt, wordt de pagina geopent, maar de links verdwijnen. Ik zal nu graag uitzoeken waardoor dit komt, maar het internet bij mijn computers ligt eruit. Ik kan nu enkel nog achter een laptop het internet bereiken...

Mijn excuus als anderen ook last van dit probleem hebben en ik zal het spoedig proberen oplossen wanneer ik weer internet heb..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
mart2221
Gast




Links werken niet goed Empty
BerichtOnderwerp: /   Links werken niet goed Icon_minitimedi aug 19, 2008 10:41 am

ik heb er geen last van:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Links werken niet goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Links werken niet goed   Links werken niet goed Icon_minitimedi aug 19, 2008 8:29 pm

mart2221 schreef:
ik heb er geen last van:P

Ik denk ook dat het ff lag aan de computer die ik gebruikte....Toen ik op andere computers ging checken had ik er ook geen last van en nu heb ik er ook geen last meer van op de computer waar het probleem zich voordeed...

Conclusie: probleem is (denk) ik geen probleem en dit topic kan dus verplaatst worden Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





Links werken niet goed Empty
BerichtOnderwerp: Re: Links werken niet goed   Links werken niet goed Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Links werken niet goed
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» niet meer nodig
» pk
» Firemaking ''training''
» herkans
» Banned voor geen reden?!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: