Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 nieuwe leden

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
p k rang
Gast




nieuwe leden Empty
BerichtOnderwerp: nieuwe leden   nieuwe leden Icon_minitimema nov 17, 2008 8:35 pm

hey allemaal,

ik heb aan wat mensen gevraagt die ik ken (en ook runescape spelen) in deze clan te komen eentje wordth waarschijnlijk zowiezo lid.
Ik stel voor als iemand mensen kent die RS spelen en die in een clan willen die te vragen in deze clan te komen.

Greats, P K Range 13
Terug naar boven Ga naar beneden
kevin
Gast




nieuwe leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe leden   nieuwe leden Icon_minitimema nov 17, 2008 9:21 pm

Ah mooi..
ben ook blij dat je die instelling hebt...
Je idee is eigenlijk al vrij vaak naar voren gebracht, maar ik zal het wel nog een keer bij mededelingen zetten, aangezien er alweer een tijdje voorbij is en we wel weer meer leden gebruiken kunnen
Terug naar boven Ga naar beneden
p k rang
Gast




nieuwe leden Empty
BerichtOnderwerp: Ja   nieuwe leden Icon_minitimedo nov 20, 2008 8:49 am

Ja, eigenlijk moet iedereen zin hebben om de clan er een beetje bovenop te krijgen.

Kijken eigenlijk veel mensen op het Forum??

Je hebt toch zo'n ding van RS waar je dingen kunt inzenden?? (weet zo gauw ff niet hoe t heet)

als we in Paint of watdanook eens een mooie ''plaat'' ofzowiets van onze clan naam maken en die inzenden.

Misschien krijgen we dan reacties erop en meer leden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

nieuwe leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe leden   nieuwe leden Icon_minitimevr nov 21, 2008 6:00 pm

Ik denk niet dat veel mensen op het forum kijken. Ik heb het er zelf ook wel een beetje naar gemaakt, want het forum is vrij overbodig geworden.

Dit forum is een vrij oud restant van mijn vorige clans, waar ik het hard nodig had, voor dingen als vragen, aanmeldingen, aangeven dat je lid bent, organisatie van activiteiten en etc..

Nu heb ik inmiddels van alles wat makkelijker gemaakt (wat moeilijk was te maken XD), zodat activiteiten ergens anders komen te staan, berichten onderling makkelijker verzonden kunnen worden en vragen makkelijk in het gastenboek gezet kunnen worden...
Het forum is dus een beetje overbodig geworden...

Ik zit eraan te denken om een soort eigen forum te maken, waarbij dingen ook wat makkelijker lijken te gaan. Veel mensen denken namelijk niet te snappen hoe een forum werkt, ookal is het heel makkelijk...toch beginnen ze er niet aan...
Het probleem van een eigen forum maken, is dat ik veel minder functies kan instellen en dat het daarbij weer een zee van tijd gaat kosten om te maken Razz



Ik weet niet hoe het zit met dingen inzenden naar RS...
Er staat me wel iets van bij dat je je clan kunt adverteren op runescape, maar beslist NIET JE SITE. Jagex is nogal triest hierin en staat nergens in runescape toe dat je sites noemt. Je kunt er makkelijk voor gebanned worden...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
HWHunter




Aantal berichten : 10
Registration date : 05-11-08

nieuwe leden Empty
BerichtOnderwerp: ME   nieuwe leden Icon_minitimewo nov 26, 2008 12:08 pm

Hey,

Ik heb nu op de home-page bij mededelingen iets toegevoegt. Hopelijk doe nde leden nu wel iets :/

GRTZ HW
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nieuwe leden Empty
BerichtOnderwerp: Re: nieuwe leden   nieuwe leden Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nieuwe leden
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» leden lijst
» leden lijst
» Ik ben een nieuwe....
» Leden van de clan toen die eerder voor het laatst actief was
» Nieuwe site op komst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Mededelingen van leden-
Ga naar: