Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Toekomstplannen voor de site

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Toekomstplannen voor de site Empty
BerichtOnderwerp: Toekomstplannen voor de site   Toekomstplannen voor de site Icon_minitimedo okt 02, 2008 7:42 pm

Zoals nu wel duidelijk te merken is, is dat ik op het moment zéér weinig online ben. Dit komt omdat ik het erg druk heb met school en al het andere...
In tegenstelling tot vroeger, zal ik het nu niet toelaten dat de clan verwaarloosd wordt...Ik heb al de maatregel genomen dat veel dingen automatisch gaan, maar daarmee is perfectie nog lang niet bereikt. Nu weet ik als geen ander dat perfectie in veel gevallen onbereikbaar is, maar dat zegt niet dat er dan maar geen poging gedaan hoeft te worden om iets zo goed mogelijk te maken...

In voorgaande clans had ik al bepaalde ideeën om ervoor te zorgen dat leden zelf een clan kunnen oprichten in deze clan. Toendertijd bezat ik niet over dezelfde mogelijkheden vergeleken met nu, dus nu is het misschien tijd mijn oude ideeën te realiseren.

Aankomende vakantie (wanneer ik hopelijk meer tijd heb) zal ik proberen de site weer een flinke vernieuwing geven met een hoop verbeteringen.
Hierbij zal ik dan ook meteen nieuwe ideeën uitvoeren, zoals een systeempje waardoor ik 'polls' kan maken, eventuele verbeteringen in het runescape spelen zonder reclame, en tenslotte nieuwe opties zoals het aamaken van je eigen groep.

Mijn doel is ook hierbij zoveel mogelijk automatisch tot stand te laten komen, dus als iemand een groep wil oprichten, dan wordt dit opgenomen in de database. Nieuwe leden die zich aanmelden, kunnen dan ook aangeven bij welke groep ze horen.

Grotendeels heb ik al een idee hoe ik dit alles maken ga. Slechts tijd zal een probleem zijn. Verderzit ik met het volgende probleem:
Iemand die een eigen clan/groep wil beginnen, wil meestal ook een eigen site. Hier zit dus mijn probleem, want om het aangenaam voor hen te maken, wil ik iets maken waardoor zij hun eigen clanpagina kunnen inrichten. Dit is natuurlijk geen makkie, want ik kan niet beschouwd worden als een 'php-expert' (not even a tiny little bit) en dus zal dit waanzinnig veel tijd kosten...Verder zal ik rekening moeten houden met de ruimte in de database, want als velen een eigen pagina maken, dan zal ik daar op den duur ook problemen mee krijgen.


Tenslotte zal ik ook aan het werk gaan met advertenties, zoals nu al te zien is dat ik reclame maak voor 'free record shop'. Het mag misschien hebberig lijken, want dit doe ik om wat geld te verdienen. Voor iemand die weinig snapt van informatica, maar ook voor iemand die er wel veel van snapt, kost het enorm veel tijd om dit tot stand te brengen. Nu is dit geen groot probleem, maar dat het iets oplevert zou ik toch graag hebben voor de moeite, dus vandaar de reclame.
Dus voor wie mij steunen wil. Klik eens op de reclames als je interesse hebt. het zijn geen links naar problemen, dus daarover geen zorgen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
HWHunter




Aantal berichten : 10
Registration date : 05-11-08

Toekomstplannen voor de site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstplannen voor de site   Toekomstplannen voor de site Icon_minitimewo nov 05, 2008 1:08 pm

Hey,

Een goed verhaal, het ziet er veelbelovend uit. Ik wens je veel succes met het uitvoeren ervan.

Btw, zou je het iets vinden als ik co-leider word van uw clan(aangezien je iemand zoekt)? Ik heb inmiddels me eigen clan al opgegeven.

Grtz HWHunter
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Toekomstplannen voor de site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstplannen voor de site   Toekomstplannen voor de site Icon_minitimewo nov 05, 2008 10:54 pm

HWHunter schreef:
Hey,

Een goed verhaal, het ziet er veelbelovend uit. Ik wens je veel succes met het uitvoeren ervan.

Btw, zou je het iets vinden als ik co-leider word van uw clan(aangezien je iemand zoekt)? Ik heb inmiddels me eigen clan al opgegeven.

Grtz HWHunter

Sure, helemaal top. Ik had al een aantal leden in gedachten, waaronder jij dus. Ik dacht alleen dat jij niet zou willen ivm met je eigen clan. Maar nu je het zelf aanbied.... Razz

Wat mijn ideeën: Ik houd het in mijn hoofd en wil het nog steeds uitvoeren, maar ik vrees dat het wel een tijd gaat duren voor ik echt aan de slag kan. School gaat de komende tijd weer mijn leven in beslag nemen, meer dan anders :S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





Toekomstplannen voor de site Empty
BerichtOnderwerp: Re: Toekomstplannen voor de site   Toekomstplannen voor de site Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Toekomstplannen voor de site
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» toekomstplannen (geheugensteuntje)
» pk-trip
» ben er weer voor 100 %
» 2de cc
» Banned voor geen reden?!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Site- en clanveranderingen-
Ga naar: