Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Banned voor geen reden?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Wout
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimedo sep 15, 2011 5:48 pm

Hey allemaal!!

Ik ben reeds verbannen van new energix clan chat, dat vind ik Nietfijn, zeker als je weet dat er geen reden voor is...
Ik heb van iemand gehoord dat er zelfs mensen in de clan zijn, die mij 'beschuldigen' van de clansite te hacken, ikzelf heb daar geen genoeg 'ervaring' van, en zou dit zeker niet doen...
Ik heb ook gehoord dat ze me verbannen hebben voor botten, en dit moet ik zegen tegen wie het heeft gezegt:

1. Ik werk met 4 mensen (vrienden) allemaal tegelijk op mijn account!
2. Ik ga soms Anti-Botten, ik ga met vrienden (of alleen) botters killen etc...

Ik zou graag terug unbanned worden, want banned worden om geen reden is natuurlijk nooit fijn!

Met vriendelijke groeten,

wout
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimedo sep 15, 2011 9:19 pm

Ik ben hier tegen. Er zijn vele bewijzen dat je botte, ik denk niet dat je dit zomaar kunt goedmaken door ff een beleefd berichtje plaatsten. Mijn mening: zero tolerance voor botters...
Terug naar boven Ga naar beneden
wout
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimedo sep 15, 2011 9:25 pm

Heb jij soms iets tegen mij? heb ik je vroeg iets misdaan?!!

Ik snap het echt niet, en ik was niet aan het botten!
Rsne was een leuke clan, maar jij verpest het (voor my toch)!!
Terug naar boven Ga naar beneden
wout
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimedo sep 15, 2011 9:27 pm

Edit

Zou ik toch botten, zou runescape mij dan niet bannen? ik heb nog nooit een mute gahad, of nog nooit ben ik verbannen, en ik speel nu al 4 jaar op runescape Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimedo sep 15, 2011 11:56 pm

Ik kan enkel voor je pleiten dat je de website niet gehackt zou hebben. Wat betreft het botten is aardig sterk bewijs getoond. Dat jagex geen actie ondernomen heeft, zegt niet veel, want het feit dat het spel overspoeld wordt door botters geeft al wel aan dat jagex faalt op dit gebied.

Ik weet niet of ik wel of geen voorstander ben voor het verbannen van leden die regels overtreden, maar ik denk dat ik hierin ook minder representatief ben dan de overige leiders en leden. Ik ga daarom geen oordeel geven noch een oordeel ongedaan maken.

Wel kan ik je wat informatie geven:

Het bewijs van botting betreft je firemaking. Op de eerste plaats is de mate waarin het getrained is ontzettend hoog en dat tijdens een werkweek. Met wat rekenwerk zou je pak 'm beet 12-14 uur per dag firemaking gedaan hebben tijdens werkdagen/school.
Daarbovenop komt dat een aantal anderen jouw in het spel zijn gaan followen, waarbij een vast patroon in de handelingen werd opgemerkt. Nog sterker is dat er niet gereageerd werd op hun teksten toen ze tegen je praatte. Tijdens een skill als woodcutting kan het heel goed zijn dat iemand tussendoor andere dingen doet, zoals andere internetpagina's bekijken, maar bij een skill als firemaking moet je voortdurend klikken. Je komt er dus niet aan onderuit dat je public teksten ziet.

Het is natuurlijk 'mogenlijk' dat je ondanks het bovenstaande bewijs toch niet gebot hebt, maar ik vrees dat het wel aardig sterke overredingskracht met goede argumenten vereist om daarin te overtuigen.


Mocht je wel gebot hebben, dan is mijn advies dit de waarheid te erkennen en een pleidooi te houden over de clanregels met betrekking tot het overtreden van regels en dan met name het botten. De één vindt misschien dat een zero-tolerance moet gelden, maar wie weet denkt een meerderheid er anders over.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimevr sep 16, 2011 5:44 pm

Leden mogen alleen verbannen worden vanwege overtreding van de clanregels vind ik. Niet vanwege de overtreding van runescaperegels. Anders zouden we iedereen die even met 2 accounts inlogt tegelijk, of zelfs verwijst naar deze site, moeten straffen. Dat werkt niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimevr sep 16, 2011 7:13 pm

Ja, maaaar. Iedereen zit altijd te klagen dat jagex niets aan die botters doet, als clan kunnen we dat juist wel. Als je met 2 accounts inlogt geeft dat geen voordeel, je kan dan gewoon 2 dingen tegelijk doen op 2 VERSCHILLENDE accounts. Botten is totaal anders, dat geeft een oneerlijk voordeel tegenover alle andere spelers die het spel WEL eerlijk willen spelen.

Om terug te gaan naar de bewijzen tegen wout:
-Er staat op video dat hij niet reageerde ookal volgden we hem de hele tijd en zeiden dingen.
-Ook staat er op die video dat hij steeds EXACT hetzelfde patroon wandelde wat ook wel duidelijk wijst op een bot.
-In je adventure log zie je dat je in 1 week 99 fm zou halen vanaf 65 ofzo idk wat betekend met wat rekenen dat je 14u/dag moest spelen op een WERKWEEK.
-Om verder te gaan over die tijd => Aangezien je al in een ander topic zei dat je in dezelfde stad als de hacker woont (Antwerpen) betekend dus dat je als je in het lager/middelbaar zit vanaf 1 september naar school moet volgens het Belgisch onderwijssysteem. OOK, heb je al eens gezegd dat je 9 of 11 jaar was dus dat betekend dat je in het lager/middelbaar zit.
Dus laten we ff een rekensommetje maken: Een schooldag duurt normaal 7 uur, als je dan nog 14 uur erbij rekent dan heb je al 21 uur! Als we realistisch blijven dan is het uiterst onwaarschijnlijk dat je op jou leeftijd (of welke leeftijd dan ook) kunt functioneren op RS en school!
(misschien even dat er nu niet bijhoort maar: -Je naam was oorspronkelijk host wout, je gaf eens openlijk toe in de cc dat je dice games host. Het zou me dus niet verwonderen dat je ooit al eens gescamt hebt maar dat doet er nu niet toe. Wat wel uitmaakt is dat je in dat milieu zit!)

Wat jij als bewijs hebt om je te verdedigen:
-niets? Enkel je eigen woord tegen het mijne (met het verschil dat ik uiteraard bewijzen heb.)

Als iemand het filmpje wil zien kan ik daar wel voor zorgen.



Sil.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jansenzoon




Aantal berichten : 14
Registration date : 14-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Mening   Banned voor geen reden?! Icon_minitimevr sep 16, 2011 11:37 pm

Eigenlijk ga ik compleet akkoord met Victor, wij zijn een funclan. Laten we het dan fun houden voor iedereen die zich goed weet te gedragen binnen deze clan en zich dus aan onze clan-regels houdt. Ik weet echter niet zeker of er niet ook in ons clanregelement staat dat we er vanuit gaan dat iedereen zich aan de RuneScape regels houdt maar dan nog.. Ik vind dat de mensen die zich ergeren aan botters die mensen maar gewoon moeten reporten, en dat wij ons als clan niet moeten bezig houden hiermee. Sil laten we eerlijk zijn, als we wout bannen uit de clan dan is hij nog niet verbannen van RuneScape.. Daarom vind ik het onnodig dus.

Dit is mijn mening, ieder mens is natuurlijk anders en dat respecteer ik.

Groeten, Jansen! pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 10:18 am

Jansenzoon verwoordt dingen vaak beter dan ik. Razz Wat ik idd wilde zeggen is dat dit een funclan is. We moeten mensen kicken/bannen die die fun bederven. Voor zover ik weet heeft Wout niet vaak binnen de clan de fun proberen te bederven. Nu kun je natuurlijk aanvoeren dat hij door het botten de fun van spelers bederft, dus ook de fun van de clan. Maar zoals Jansen al zegt lossen we dat niet op door hem te bannen. Ik herinner Wout als een prima lid die zorgde voor gezelligheid in de clanchat, zonder de gezelligheid te bederven. Daarom vind ik de ban onterecht. Denk je dat iemand doet botten? Report hem/haar. Maar mensen die in principe goede leden zijn bannen omdat ze gebot hebben, nee dat vind ik niet.

Daarom wil ik ook dat deze ban opgeheven wordt. Tenzij er overtuigend bewijs is dat hij de fun in de clan bedorven heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
wout
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Zo   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 3:59 pm

WerkDagen/school zeg je he?


Bij mij is het nog school, misschien weet je het nog niet, maar ik heb weinig huiswerk , ik zit zelf nog niet in het middelbaar, xD
Ik moet rond 10:00 naar school tot 12:00 van 12:00 --> 13:00 heb ik vrij van 13:30 tot --> 15:25 heb ik weer school en om 16:45 is mijn huiswerk gedaan!
Mijn vrienden (en broer) spelen ook op mijn account Wink

Ik vind dat spelers niet moeten gebant worden voor RunescapeRegels verbreken, maar wel voor zou je een New Energix regel overbreekt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 4:02 pm

Sil schreef:
Ja, maaaar. Iedereen zit altijd te klagen dat jagex niets aan die botters doet, als clan kunnen we dat juist wel. Als je met 2 accounts inlogt geeft dat geen voordeel, je kan dan gewoon 2 dingen tegelijk doen op 2 VERSCHILLENDE accounts. Botten is totaal anders, dat geeft een oneerlijk voordeel tegenover alle andere spelers die het spel WEL eerlijk willen spelen.

Het tegelijk inloggen met 2 accounts stelt je in staat met een andere account geld te verdienen. Nu is het volgens de regels niet toegestaan om interactie tussen je accounts plaats te laten vinden, maar het lijkt mij zeer sterk dat velen zich aan die regel houden, vooral omdat het voor jagex nagenoeg niet te detecteren valt. Dit geeft dus net zo goed een oneerlijk voordeel.

Waarschijnlijk is haast iedere speler het ermee eens, maar dat botten erger is, is niet meer dan een mening.


Jij geeft als reden dat het botten oneerlijk is. Ikzelf vind dat niet eens het belangrijkste, gezien het spel in het geheel niet doet aan eerlijkheid (kheb al zo vaak voorbeelden genoemd dat het nu vast niet nodig is dit te herhalen). Als het toegestaan was zou ik zelf ook bepaalde dingen botten, zolang het anderen maar niet hindert. Botten is extreem hinderlijk wanneer het aankomt op dingen zoals het slayen van NPC's. Juist doordat een robot zich niet kan ergeren aan de drukte, worden de niet-botters weggejend. Op dat punt begint mijn ergenis aan botters, want het slaat gewoon nergens op dat normale spelers niet kunnen spelen omdat er botters zijn.

Als je gaat kijken naar eerlijkheid dan zijn haast alle spelers botten. Wie maakt er nou geen gebruik van de 'string all' of de 'cook all'? Vroeger moest je dit stuk voor stuk aanklikken wat dus veel vermoeiender was dan nu. In feite heeft jagex hiermee zelf al een bot ingevoerd. Dit is natuurlijk prima, want het is gewoon larie om continu dezelfde klikbewegingen te moeten uitvoeren. Voor de dingen waar dat nog steeds zo is, vind ik een bot best begrijpenlijk. Je bent er niet sneller door en loopt zo geen rsi op. De enige oneerlijkheid eraan is dat je de bot kunt laten doorgaan wanneer je van de pc weggaat.

Evenals ik veel wetten niet helemaal accepteer, zijn er ook rs-regels waar ik het niet helemaal in vind. Neem door een rood licht rijden: als er helemaal niets te bekennen is, dan is daar niets mis mee. Echter wordt je er toch voor bekeurd (als je erop betrapt wordt). Dit is noodzakelijk, omdat er mensen zijn die simpelweg niet het vermogen bezitten correcte inschattingen te maken en hierdoor gevaar veroozaken. Bij verkeersregels is de belangrijkste regel natuurlijk geld in het laatje te brengen (dit overdrijf ik niet!), maar dat even terzijde.
Zo geldt dit ook in jagex. Het zou naar mijn mening helemaal niet erg zijn als er reallife getrade werd of als er lichtschalig gebot werd, maar de regels zijn noodzakelijk om te voorkomen dat het uit de hand loopt.

Ik vind dat we als clan de regels moeten respecteren, maar als individu heb ik het niet heel nauw met de regels van RS. Ikzelf zou voor RS niets liever willen dan dat alle botters in één klap uit het spel verwijderd werden, maar reallife traden vind ik helemaal niet erg (afgezien dan dat dit de motivatie geeft voor het grootschalig gebot). Anderen vinden reallife traden misschien wel heel erg.

Kortom: als je wil dat we botters gaan bannen, dan is dit op grond van persoonlijke gedachtegangen en niet de regels van rs zelf, want het noemen van websites staan wij wel toe. Als clanregel was er dat de RSregels gerespecteerd moesten worden, maar er staat geen expliciete beschrijving wat onder het begrip respect valt. Ik zelf weet dan ook niet of het bannen van leden die bepaalde regels overtreden te ver gaat of juist niet. Als het werkelijk de clan op negatieve wijze beïnvloed en de meerderheid vind dat er gebanned moet worden, dan ga ik daarin mee, maar vind de meerheid dit dan ook?
Als ik de regels nauw neem, dan zou het de clan niet goed staan op grond van botten iemand te bannen. Iemand die de regels gelezen heeft, kan daaruit niet opmaken dat die risico loopt gebanned te worden van de clan als die bot. De risico die je wel loopt is gebanned te worden van het spel en leden kunnen dit risico verhogen doordat ze (terecht) reporten.

Ik kan me heel goed voorstellen dat we als clan botters willen verbannen, maar moeten we niet eerst hiervoor de regel maken en daarna pas mensen bannen ipv andersom? Enja, ik weet dat we uitzonderingen kunnen maken op regels, want regels zijn natuurlijk richtlijnen en om het juridisch correct te maken zouden we duizenden regels moeten opstellen. Is botten echter iets om de uitzondering op toe te passen?



Zo... dat was dan weer mijn vaag lulverhaal voor vandaag XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 4:33 pm

Botters, en nu enkel en alleen botters bederven wel de sfeer zwaar voor mij. Ik ben niet de enige die erover denkt dat botters in de clan banned moeten worden. Als je vraagt aan anderen in de clanchat wat zij van botters in de clan vinden zeggen ze allemaal dat die botter banned moet worden. Het is nu eenmaal wel zo dat velen nu hier niet op antwoorden omdat de site plat ligt en velen deze site niet bereiken/vertrouwen weet ik veel...
Kevin en Victor: Jullie zijn zelf zo goed als nooit in RuneScape zelf of in de chat, hoe kunnen jullie dan weten wat de rest wilt? Als er nu een update was dat heel RS in rep en roer zet of dat het stopt zuiden jullie het pas 3 maand erna merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 6:30 pm

Sil, lees even iets beter. Ik heb nergens gezegd dat de clan iets vindt. Ik heb gezegd dat ik dat vind. In de clanchat is het niet storend dat iemand bot. Dus zie ik geen reden om die persoon dan te bannen uit de clanchat. Ik zie alleen een reden om hem te bannen van rs. Maar daar gaat Jagex over. Btw, ik volg updates wel. Ik speel alleen haast niet meer.

Edit:
Ik heb net even in de clanchat rondgevraagd, en niemand vond dat Wout deze ban verdient.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jansenzoon




Aantal berichten : 14
Registration date : 14-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Je merkt het niet   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 9:57 pm

Bijna de helft van de tegenwoordige spelers heeft wel eens gebot btw, vroeger ergerde ik me hier ook echt kapot aan! Maar na verloop van tijd realiseerde ik me dat mijn houding er toch niet veel aan ging veranderen en daarbij bedierf het ook nog een gedeelte van mijn pret in RuneScape. Toen ik deze beslissing had genomen werd RuneScape al gelijk een stuk leuker en voelde het veel relaxer dan voorheen.

Sil, als je tekst goed hebt gelezen weet ik zeker dat je wel snapt welke tip ik je dus wil geven..

Groeten, Jansen. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 10:42 pm

@ Vic: Hoe komt het dan dat als ik het vraag dat ze iets anders zeggen?
Terug naar boven Ga naar beneden
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimeza sep 17, 2011 11:38 pm

Andere mensen? Of andere manier van vragen. Idk. Met wie heb je eigenlijk besproken dat Wout een ban moest krijgen?
Terug naar boven Ga naar beneden
VengHuft
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Ey   Banned voor geen reden?! Icon_minitimezo sep 18, 2011 12:21 am

Komt Kevin weer aan met zijn boek. (alias belachelijk lange teksten xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimezo sep 18, 2011 9:09 am

xD, Ik stuurde een PM met daarin alles over wout naar de meeste leiders waarop ik kon denken. Kevin was het eerst die antwoorde dus dan volgde er een lange discussie die lichtjes naar mijn voordeel ging naar mijn vermoeden maar Kevin wou zelf geen actie ondernemen om dat hij zelf geen leider was, later dan ook antwoorde Jurr nog maar dan zei ik dat Kevin al antwoordde.
Ook in de chat zei ik dat tegen frozen het hele verhaal, en die vond dat wout een ban moest krijgen. (Ik dacht dat hierover gepraat werd met de leiders btw.)

Als ik iets fout heb kan dat gerust zijn, corrigeer me dan maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leon
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimezo sep 18, 2011 11:00 am

Zelf vind ik dat botters het recht om in een clan te zitten niet verdienen. Dit is mijn mening en die kan je respecteren of niet. Aan de ene kant is het wel zo dat je geen last heb van botters in de clan. Zij zeggen immers niks. Aan de andere kant is het bijvoorbeeld wel vervelend als ik iemand wat wil vragen en diegene antwoord niet omdat hij/zij aan het botten is. Toch blijf ik erbij om de ban niet op te heffen. Bovendien het gegeven dat pwnz wout een rang in de clan wil.... tsja. Ik denk dat hij dat nu ook wel verspilt heeft.

FR0ZEN LE0N
Terug naar boven Ga naar beneden
Sibberke




Aantal berichten : 2
Registration date : 14-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimezo sep 18, 2011 1:22 pm

Ik heb hier zelf wat een dubbel gevoel bij: als hij online was, was wout altijd wel vriendelijk. Maar eerlijk gezegd moet ik ook niets van botters hebben. Ja, je kan zeggen: trek het je niet aan, relax, maar daarmee gaan ze nog niet weg. In de cc erger ik me er ook aan. Als er 10 mensen zijn en de helft ervan zegt niets, is het niet zo gezellig meer (wat we ook willen, funclan zijnde). Kortom: botters moeten bestraft worden (want dat is het enige dat werkt). In het geval van Wout is dat dus wat dubbel. We zouden kunnen zeggen dat hij terug mag komen, als hij belooft nooit meer te botten. Dit valt te controleren (hiscores en adv log bv.), dus hij kan er moeilijk onderuit.

Nog eventjes over andere regels:: hier vind ik dat we wel mild moeten zijn. Clanleden moeten niet zomaar om het minste gereport worden (bv. als er 2 mensen op 1 acc gaan), behalve als dit de sfeer echt bederft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jansenzoon




Aantal berichten : 14
Registration date : 14-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimezo sep 18, 2011 1:53 pm

Oke, om beide kanten tevreden te stellen vind ik dat we Wout dus op de voorwaarde dat hij niet meer bot een tweede kans moeten geven. Daarbij vind ik dat als we als leiding nu dus definitief besluiten dat botten niet getolereerd zal worden we dit duidelijk op moeten nemen in het clan regelement.

Groeten, Jansen. clown
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimezo sep 18, 2011 9:55 pm

Dat was er al -.-
In de regels stond dat alle regels van RS moesten nageleefd worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Jansenzoon




Aantal berichten : 14
Registration date : 14-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: ..   Banned voor geen reden?! Icon_minitimema sep 19, 2011 12:25 am

En dan..? Ik vind alsnog dat we dit apart moeten neerzetten, stond er dan ook dat je voor botten gelijk gebanned wordt sil? Volgens mij niet..
Terug naar boven Ga naar beneden
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimema sep 19, 2011 5:12 pm

Nee in de regels staat de de RS-regels gerespecteerd moeten worden als ik het me goed herinner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceecs V
Gast




Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitimema sep 19, 2011 7:22 pm

lol echt dan zou zelfs kevin moeten worden banned lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Banned voor geen reden?! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Banned voor geen reden?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat er is gebeurd.
» Chaotic longsword of rapier?
» pk-trip
» ben er weer voor 100 %
» 2de cc

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: New Energix 2011 :: Vragen-
Ga naar: