Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 ik heb een idee!!

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:39 pm

ik ben een goed idee!! dat idee komt vanuit me andere clan. Cool en ik vond het wel een heel leuk idee: de bedoeling is dat we een wedstrijd houden dat je bv in een ondrukke wereld moet beginne in lum en dat je een heel parcours moet afleggen met allerlei opdrachten en wie dan wint die krijgt iets (regel ik no voor) dit was mij idee cycloon wil je ff laten weten of je het een goed idee vind?? ik vin van wel! albino
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: race   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:41 pm

als het doorgaat regel ik nog wel een datum en tijd. en wereld Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:48 pm

dan mag wel niemand tele,... doen we dit in members of in non members? en er moeten ook mensen die de wacht staan op de teleplaatsen om te voorkomen dat iemand valsspeeld, en wat krijgt de winnaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 2:25 pm

jah dat dacht ik ook alleen dan doen we de wildie er bij ok??:O en er moeten mensen bij een bank zijn.... want anders ken je daar gewoon alles van af halen
maar in de wildie had ik al iets verzonnen

dan moet je 7 planken van grave yard..
en cosmic van ice plateau <- ik kan geen engels..Razz
big bones van boneyard of zo iets...
en nog wat chaos uit het fotress
ik kan al die namen niet dus vandaar zo onduidelijk...

maar allemaal zulk soort dingen lijkt me wel leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 5:16 pm

Of ik het idee wel of niet goed zou vinden...dat hoeft geen invloed te hebben of je het mag uitvoeren of niet..

Het principe van het idee vind ik wel goed, om dus een soort race te houden.

Er is 1 probleem waar ik dan meezit:
Zo stelde neezz bijvoorbeeld voor om bepaalde items te moeten vinden. Aan de ene kant vind ik het een goed idee, maar aan de andere kant: valsspelen is hierbij veel te makkelijk. Ga maar na: als je spullen moet verzamelen zoals chaos, logs, b bones, dan is de kans erg groot dat iemand al een groot deel van die spullen op de bank heeft staan.


Wat misschien een oplossing kan zijn:

We hebben dan een klein aanta (5 ofzo)l leden nodig, die niet geïnteresseerd zijn in de race of de beloning, maar wel willen bijdragen aan dit evenement.
Deze leden zullen zich verspreiding over runescape en nemen elk van 1 soort item bv 28 stuks mee (ik zeg maar wat). Elk van hen neemt dan een vaste plek en zal dan ook niet mogen weglopen (hooguit een paar stappen).
- eentje kan dan bijvoorbeeld ergens in lumbridge zijn (de exacte plek wordt dan geheimgehouden voor de deelnemers)
- eentje is ergens in varrock
- eentje is ergens in falador
- eentje in edgeville
- tenslotte nog iemand in de wilderniss (hierbij moet wel aangegeven worden waar de deelnemers ongeveer zijn moeten, anders is het een bijna onmogelijke opgave)
Deze personen moeten dan door de deelnemers gevonden worden

Degenen die aan de race:
- Bij de start, krijgt iedereen 5 teleportspells voor elke willekeurige plaats (als leden willen, mogen ze meer teleportspells van zichzelf gebruiken).
- De locaties van de personen die ze vinden moeten, zal aangegeven worden op het schema: (het kan nog eventueel verteld worden, vlak voor het vertrek).
- Zodra een deelnemer een persoon gevonden heeft, krijgt die een item, waarvan die persoon de items heeft. (welke items worden gegeven wordt natuurlijk geheimgehouden door de 5 personen die ergens verborgen zijn, zodat niemand op een andere manier aan items kan komen, omdat ze niet weten wat voor items het moeten zijn)

Na een bepaald tijdstip, moet iedereen weer in lumbridge komen:
-degene die de meeste spullen heeft, wint full rune! (als twee personen evenveel hierbij hebben, krijgen ze beiden 100k, als 3 personen dan krijgen ze 70k, bij 4 personen krijgen ze 50k, enz...)
-degene die daarna het meeste heeft, wint full addy (als twee personen hierbij evenveel hebben, dan krijgen ze beiden 20k, bij meer personen, dan krijgen ze full mitrhill...of anders 10k)
degene die als derde het meeste heeft, wint full mitrhill. (als meer personen als derde eindigen, dan krijgen die ook full mitrhill...of anders 10k)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 5:51 pm

ik vind dan dat de mensen die staan te wachten heel hun invertory vol zit met items en die dan moeten traden

en zo alles verzamelen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 7:28 pm

dat was ook mijn bedoeling Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 8:01 pm

Ik vind het wel een goed idee eigenlijk.. Leuk bedacht Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 10:33 pm

jah ik had het al in me hoofd:P
maar ik heb amper geld meer,,, ik ga hier niet zitten bedelen maar het geld maken bij mij gaat stroef...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo nov 14, 2007 11:13 pm

ik vind het idee van cycloon super goed!
ik wil wel op zo'n plaats staan dan
moet juist de tijd en datum weten daarvoor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimedo nov 15, 2007 1:06 pm

is wel goed, maar ik doe daar niet aan mee, ik ben namelijk aan het powertrainen tot 120 cb dus ik heb egt geen tijd om zulke events mee te doen sorry Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimedo nov 15, 2007 5:51 pm

pegasuz007 schreef:
is wel goed, maar ik doe daar niet aan mee, ik ben namelijk aan het powertrainen tot 120 cb dus ik heb egt geen tijd om zulke events mee te doen sorry Sad

POWERTRAINEN TOT 120 CMB??!! pff...als je nu nog in de combat 60 bent, dan heb je nog wel ff tijd nodig.
Ik wil je ideeën niet dwarsbomen, maar ik zal me als ik jou was maar niet teveel focussen om te 'powertrainen' naar 120.

Dat je niet mee wil doen aan dit evenement, omdat je liever alleen traint aangezien dat sneller traint, kan ik goed begrijpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: race   ik heb een idee!! Icon_minitimevr nov 16, 2007 10:16 am

wat wordt dan de datum en tijd zeggen julie maar iets want ik kan altijd. het leift niet op een zaterdag avond als het kan Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimevr nov 16, 2007 11:49 am

cycloon k schreef:
pegasuz007 schreef:
is wel goed, maar ik doe daar niet aan mee, ik ben namelijk aan het powertrainen tot 120 cb dus ik heb egt geen tijd om zulke events mee te doen sorry Sad

POWERTRAINEN TOT 120 CMB??!! pff...als je nu nog in de combat 60 bent, dan heb je nog wel ff tijd nodig.
Ik wil je ideeën niet dwarsbomen, maar ik zal me als ik jou was maar niet teveel focussen om te 'powertrainen' naar 120.

Dat je niet mee wil doen aan dit evenement, omdat je liever alleen traint aangezien dat sneller traint, kan ik goed begrijpen.

lol ik ben gejoint met men pure maar ik kom wel op men main met pk trips en events ik ben stillmikie weet je nog? momenteel ben ik 108 cb kben bijna 95 att en 109 cb Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimevr nov 16, 2007 4:53 pm

och ja, das waar ook...
er zijn een beetje veel waarmee ik omga, natuurlijk ook door de clan. hierdoor kan ik niet precies onthouden welke accounts dezelfde zijn.

maargoed...negeer maar wat ik hiervoor heb gezegd. 120 is nog steeds erg veel, maar dat weet jijzelf ookwel Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimevr nov 16, 2007 7:35 pm

jha is wel veel maar ik denk dat ik 120 cb in 2 maanden kan zijn schat ik. nu ja als je je verward met de 2 accounts, kan je mij wel in de ledenlijst zetten maar niet op runehead aub Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimeza nov 17, 2007 1:56 pm

pegasuz007 schreef:
jha is wel veel maar ik denk dat ik 120 cb in 2 maanden kan zijn schat ik. nu ja als je je verward met de 2 accounts, kan je mij wel in de ledenlijst zetten maar niet op runehead aub Smile

k, is goed..

ik zal je dan wel niet op runehead zetten, maar waarom wil je dat eigenlijk niet?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimedi dec 04, 2007 9:57 pm

lol
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimevr dec 07, 2007 6:57 pm

wanneer word het dan gehouden ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo dec 19, 2007 11:23 pm

ja echt waar ik wil het wel doen maar liefst in de kerstvakantie!! want dan ben ik lekker thuis. en ik wil zeker zo iemand spele die ergens op een plaats staat, lijkt me leuk
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimewo dec 19, 2007 11:44 pm

ik wil meedoen aan de race!!!
of kevin als je vind dat ik moet staan op de posten zou ik dat ook goed vinden...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimedo dec 20, 2007 10:28 am

wanneer komt jullie he beste uit voor de datum het lieft nog in de kerstvakantie Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
knim rik
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimedo dec 20, 2007 10:56 pm

ik wil zon persoon zen in varrock
plzz datum zo snel mogelijk zeggen
en moet ik voor de items zorgen of krijg ik ze van iemand Question
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: ik heb de tijd en datum enz.   ik heb een idee!! Icon_minitimevr dec 21, 2007 12:34 am

oke mij was gevraagd om alle tijden en datum te zeggen nou dat zal ik gaan doen:

- datum: zaterdag 5 januari
- tijd: 8 uur s'avonds
- wereld: 123
- cape: team 46 cape

oke wat gaan we precies doen:
we gaan ieder voor zich opdrachten uitvoeren (de opdrachten zijn als volgt:

- ga naar varrock duengon bij de moss giants, daar krijg je een item hou dit bij.
- ga naar de draynor manor (noord van draynor), daar krijg je ook een item.
- ga naar de hill giants in de edgeville duengon, daar krijg je ook een item.
- ga naar de duengon zuid van port sarim en daar staat iemand bij de ice guards.

overal krijg je een item (is nog niet bekend) en dat item ga je geven aan mij(pimelhoofd1) en wie als eerste alle items geeft heeft gewonnen.
omdat niet iedereen tele kan zal je geen tele mogen gebruiken. als je wordt betrapt op een tele dan heb je automatische verloren, maar we hopen natuurlijk dat julllie niet valsspelen.

voor dit events heb ik 4 vrijwilligers nodig hebben om te helpen met op een plek staan. ik heb die plekken gekozen omdat je dan als wachtende ondertussen kan vechten. 1 nadeel van vrijwilliger zijn is dat je niet mee kan doen aan de race.

win je de race dan krijg je natuurlijk nog een mooie prijs. (prijs is nog een verassing)
er is ook een 2e prijs. en de gene die als laatste komt die zal ook nog een verassing krijgen (de troostprijs).

ik hoop dat jullie dit stukje heeft gemotiveerd om te komen. als er nog vragen zijn add me (pimelhoofd1) en stel de vraag. ik hoop tot dan Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
knim rik
Gast




ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitimevr dec 21, 2007 7:28 pm

waar is de start? Question Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





ik heb een idee!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: ik heb een idee!!   ik heb een idee!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
ik heb een idee!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Idee?
» smelting
» IDEE: Een clanbank invoeren (?)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: