Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 14, 2007 5:57 pm

hallo cycloon ken het niet kwart over 8??
want ik kom kwart voor acht thuis van trainen snapje en ik wil dit niet missen


ik vraag het alleen hor Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 14, 2007 7:28 pm

neeszz schreef:
hallo cycloon ken het niet kwart over 8??
want ik kom kwart voor acht thuis van trainen snapje en ik wil dit niet missen


ik vraag het alleen hor Laughing

Uiteraard wil ik het niet voor je verpesten, maar een afgesproken tijdstip veranderen staat mij tegen, omdat dit verwarring kan veroorzaken..

Ik zal het tijdstip niet veranderen, maar wat ik wel kan doen is wat treuzelen...daarbij: het zal wel weer een tijd duren voordat iedereen gereed is.
Het droppen zal ik ook niet al te snel doen, dus waarschijnlijk kun je bij een groot deel nog aanwezig zijn.

Zorg gewoon voor de volgende dingen:
- dat je een bodytalisman hebt geregeld
- dat je in het altar aanwezig bent voordat je weggaat naar je training en zodat je meteen aanwezig bent bij het evenement zodra je inlogd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 14, 2007 10:32 pm

jah ok ty
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: runecraft   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 16, 2007 10:21 am

dank je wel voor de tips ik wist die van de abbys al wel en runnen heb ik ook veel gedaan alleen dat doe ik niet meer want ik wil er graag geld mee verdienen.
maar ik maak de laatste tijd veel laws dat doe ik altijd gwn vanuit draynor en dan tele ik terug met me glory heb er normaal iets van 8 maaar ben nu voor fm bezig dus heb er 6 verkocht maar ik ga weer verder ermee

energy pots is dat wel handig??
dan kost tog juist veel inventory.??
maja nog bedankt voor de tips!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 16, 2007 5:01 pm

pimelhoofd1 schreef:
dank je wel voor de tips ik wist die van de abbys al wel en runnen heb ik ook veel gedaan alleen dat doe ik niet meer want ik wil er graag geld mee verdienen.
maar ik maak de laatste tijd veel laws dat doe ik altijd gwn vanuit draynor en dan tele ik terug met me glory heb er normaal iets van 8 maaar ben nu voor fm bezig dus heb er 6 verkocht maar ik ga weer verder ermee

energy pots is dat wel handig??
dan kost tog juist veel inventory.??
maja nog bedankt voor de tips!!

Your welcome Razz

Antwoord op je vragen:
Energy pots: De eerste paar miljoen xp tijwfelde ik er ook aan of energypots handig waren en ik maakte er geen gebruik van, omdat ik eraan twijfelen en te lui was ze te kopen. maar nu maak ik er wel gebruik van en ik ben ervan overtuigd dat het beter is. Ga na: ik ren nu de hele tijd, waardoor ik sneller ben.
In de tijd die ik bespaar verdien ik de energy potions makkelijk terug (ook toen ik nog geen 91 rc had).

En ja: het kost natuurlijk meer ruimte, maar dat is maar 1 p ess per keer die je minder hebt, dus dat maakt niet veel uit.

Wat ik je aanraad: koop gewoon een keer een stuk of 100 energypots en gebruik ze bij de abbyss om nats te maken. IN het begin is het ff wennen om de juiste plaats voor het drinken te kiezen (als je drinkt van potion kun je op dat moment niets, dus je moet dat tijdens het rennen op het juiste moment doen), maar als je er aan went, zul je waarschijnlijk zien dat het beter is.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 17, 2007 7:04 pm

Ik ben eidenlijk weer member en moet nog 5k voor wc 80 kan dus magics hakken en ik zal zelf ook wat kleine spullen droppen dit zal zo tussen de 50 en 100k liggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 18, 2007 12:54 pm

demonkingxzx schreef:
Ik ben eidenlijk weer member en moet nog 5k voor wc 80 kan dus magics hakken en ik zal zelf ook wat kleine spullen droppen dit zal zo tussen de 50 en 100k liggen


oh nice...


ps: je hebt bij 'ranksysteem' niet aangegeven actief te zijn...dit keer heb ik je rank gewoon hetzelfde gelaten aangezien jij duidelijk wel actief bent, maar probeer het niet te vergeten Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimema nov 26, 2007 5:39 pm

Deze dropparty is geweest.

mijn commentaar:

persoonlijk vond ik dit pijnlijk tegenvallen.
- Er waren zeer weinig die kwamen (terwijl ik de tijd ervoor doodgevraagd werd over die party)
- er werd weinig geduld getoont door die er wel waren (natuurlijk snap ik dit wel een beetje: je wilt natuurlijk dat er minder anderen zijn, zodat je zelf meer hebt).
- We hielden deze dropparty in een altar (bodyaltar), aangezien ik dit wilde vieren ter ere van 91 rc en zodat er geen buitenstaanders konden komen. Daarbij is zo'n altar wel een praktische plek voor een dropparty aangezien er ruimte voldoende is, maar het ook niet al te groot is.
NU was het zo dat er leden waren die geen bodytalisman hadden: ik heb nota bene twee weken van te voren alles op het schema gezet en zelfs aangegeven hoe je aan een bodytalisman kunt komen. Zij hadden dus verwacht, dat ik de tijd had genomen om voor iedereen een talisman te verzamelen (ik ben ook maar een mens en kan ook niet alles regelen). Omdat ik dit dus niet had gedaan, werd ik uitgescholden, dat ik maar dood moest en wat dan ook...ZOIETS KAN NATUURLIJK NIET!!


Ik verwacht geen heus geen overdreven entousiastme, maar dit was bijna het absoluut tegengestelde en alhoewel ik zelf een pessimistische kijk kan vormen: zelfs ik had dit nog niet verwacht...


Ik zal dus voorlopig niet meer dropparties organiseren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Evarel
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimema nov 26, 2007 6:59 pm

Jmmr, ook omdat ik zo snel moest eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Evarel
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimema nov 26, 2007 6:59 pm

Jmmr, ook omdat ik zo snel moest eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 30, 2007 6:38 pm

spijtig, ik vind ook dat zulk gedrag niet welkom is, vooral als het jou drop party is. Ik keek er wel naar uit maar ik ging voor fire cape en ik was nog niet klaar toen het drop party was, uiteindelijk is het mij tog niet gelukt. Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
roast ca
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: ik kom   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 29, 2007 5:36 pm

ik kom maar ik weet niet waneer het is en waar het plaats vind lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: