Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimewo okt 31, 2007 11:38 pm


Ik heb (samen met m'n vriend) met Rex kevinus eindelijk 91 rc (runecrafting) bereikt!!!!

Dit houdt in dat ik nu zeer snel geld kan verdienen: per uur kan ik 800k-1m winst maken (hangt ervanaf hoe zeer ik me concentreer).

Om dit te vieren wil ik graag een dropparty geven, waarbij mooie spullen te pas komen: mitrhill stuff, green d'hide armor, addamant en veel rune stuff!!

Als er veel komen (over de 25) ben ik van plan een miljoen uit te geven voor deze Party.
Geef dus hieronder aan of je meewil...de afspraken voor datum, tijdstip, etc zal ik later bij schema aangeven
.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: !!!   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimedo nov 01, 2007 8:34 pm

nou dat lijkt me wel wat hoor! lol! lol! 1 mil! affraid dat is wel wat man! cheers nouja IK KOM Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimedo nov 01, 2007 9:03 pm

Als ik kan kom ik ook wel. Wink ik zal ook voor wat mith spullen zorgen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 02, 2007 4:49 pm

ik kom natuurlijk Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 02, 2007 6:46 pm

ik wil wel komen afro maar wat houd een dropparty exact in? monkey

groetjes puten2 santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 02, 2007 10:17 pm

Putten2 schreef:
ik wil wel komen afro maar wat houd een dropparty exact in? monkey

Bij een dropparty kiest iemand een locatie uit (meestal waar weinig mensen komen) om daar spullen te droppen. Degenen die meedoen aan de party kunnen dan de spullen oppakken. Wie geluk heeft kan zo veel krijgen!
Zelf weet ik niet precies wat er bij een gemiddelde dropparty gedropt wordt, maar zover ik bedenken kan, komen er niet vaak dropparties voor waar meer dan 100k gedropt wordt. Meer dan 500k is dan ook erg veel en met meer dan 1m wil ik aangeven dat ik van overdrijven houd Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimeza nov 03, 2007 1:35 am

wel ik ben nieuw in de clan, 91 rc is wel heel veel very nice. als ik op tijd word geaccepteerd in clan kom ik wel Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimeza nov 03, 2007 11:11 pm

pegasuz007 schreef:
wel ik ben nieuw in de clan, 91 rc is wel heel veel very nice. als ik op tijd word geaccepteerd in clan kom ik wel Smile

Op tijd ge-accepteerd?

Snik....dan heb je wel lage verwachtingen van mij zeg Razz Razz Razz Ik zeg niet voor niets dat spelers die zich aanmelden binnen een dag worden toegevoegd aan de ledenlijst Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimeza nov 03, 2007 11:13 pm

dit jongentje doet ook mee
Terug naar boven Ga naar beneden
Eevarel
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimezo nov 04, 2007 12:54 pm

Nou, Cykloon, ik heb me eergisteren aangemeld en ik zit'r nog steeds nie bij!,
en dat nog wel tegen een oude bekende!
Maar, ik kom!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimema nov 05, 2007 12:35 am

Eevarel schreef:
Nou, Cykloon, ik heb me eergisteren aangemeld en ik zit'r nog steeds nie bij!,
en dat nog wel tegen een oude bekende!
Maar, ik kom!!!

Ik snap niet wat er mis is met de computers of hersenen van anderen...Ik wordt er erg van beschuldigd dat ik iemand niet heb toegevoegd, maar laat ik dit eens zeggen:
Tot zover zijn alle beschuldigingen onterecht en heb ik die persoon dan allang toegvoegd...ook bij jou is dit het geval...waarschijnlijk heb je de site niet opnieuw opgestart (of wat dan ook) of heb je niet goed gekeken...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimema nov 05, 2007 1:31 am

cycloon k schreef:
pegasuz007 schreef:
wel ik ben nieuw in de clan, 91 rc is wel heel veel very nice. als ik op tijd word geaccepteerd in clan kom ik wel Smile

Op tijd ge-accepteerd?

Snik....dan heb je wel lage verwachtingen van mij zeg Razz Razz Razz Ik zeg niet voor niets dat spelers die zich aanmelden binnen een dag worden toegevoegd aan de ledenlijst Very Happy

^^ nou ja gl verder met je 91 rc btw ik kan iet op ranged event kome tvalt op een weekend en int weekend kan ik nooit op een event kome
Terug naar boven Ga naar beneden
Eevarel
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimewo nov 07, 2007 3:54 pm

Vaag, als ik probeer in te loggen zegt hij dat deze gebruiker niet bestaat,
wil je anders mijn gegevens naar mij mailen, je weet men adres
Terug naar boven Ga naar beneden
old zamu
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimewo nov 07, 2007 5:13 pm

hehe idd 1m daar kun je wel wat leuks mee doen What a Face ik kom wel denk ik Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimewo nov 07, 2007 5:49 pm

Eevarel schreef:
Vaag, als ik probeer in te loggen zegt hij dat deze gebruiker niet bestaat,
wil je anders mijn gegevens naar mij mailen, je weet men adres

Ik heb gekeken of jij een account hebt geregistreerd, maar zo te zien heb je dat nog niet gedaan. Ik ben niet helderziend natuurlijk, maar volgens mij ben je er vanuit gegaan dat je nog je account van het vorige forum hebt:
dat is dus niet het geval: dit is een nieuw forum..je zult dus een nieuwe account moeten aanmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimedo nov 08, 2007 8:38 pm

Inderdaad, sorry voor het misverstand, ik dacht dat ik me al op dit forum had aangemeld, maar dat bleek niet zo
Maar zoals ik al zei, i come!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimedo nov 08, 2007 9:19 pm

ik moet gewoon mee!!
maar je kan toch ook d party geven in falador??
moet je in zo'n kist stoppen en dan aan die hendel trekken en dan vallen zo allemaal ballonne uit de lucht en moet je die kapotstampen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 09, 2007 4:06 pm

catharwen schreef:
ik moet gewoon mee!!
maar je kan toch ook d party geven in falador??
moet je in zo'n kist stoppen en dan aan die hendel trekken en dan vallen zo allemaal ballonne uit de lucht en moet je die kapotstampen

Niet in falador, maar in camelot. Het is voor members, maar wat je verder zegt klopt inderdaad.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 09, 2007 8:45 pm

ja ik zal dr zijn!! me rune is nog gejat... dusjaa:P kan wel wat gebruike:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 09, 2007 11:35 pm

cycloon k schreef:
catharwen schreef:
ik moet gewoon mee!!
maar je kan toch ook d party geven in falador??
moet je in zo'n kist stoppen en dan aan die hendel trekken en dan vallen zo allemaal ballonne uit de lucht en moet je die kapotstampen

Niet in falador, maar in camelot. Het is voor members, maar wat je verder zegt klopt inderdaad.

Nee hoor, er is sinds kort ook een in Falador, en de eerste was in Seer's village
en niet in Camelot
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 09, 2007 11:54 pm

Eevarel schreef:
cycloon k schreef:
catharwen schreef:
ik moet gewoon mee!!
maar je kan toch ook d party geven in falador??
moet je in zo'n kist stoppen en dan aan die hendel trekken en dan vallen zo allemaal ballonne uit de lucht en moet je die kapotstampen

Niet in falador, maar in camelot. Het is voor members, maar wat je verder zegt klopt inderdaad.

Nee hoor, er is sinds kort ook een in Falador, en de eerste was in Seer's village
en niet in Camelot
zie je wel ik wist het!
cycloon, als je naar die mining grot gaat dan passeer je het
Terug naar boven Ga naar beneden
Filenor
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimevr nov 09, 2007 11:56 pm

Mij ken je misschien nog wel van de eerste versie van de clan... hoewel ik niet hier actief ben (geen tijd enzo, #@%$#F%$#%$#huiswerk%$^%$#) lijkt het me wel leuk om af en toe mee te doen aan dit soort dingen... Echt veel van waarde kan ik niet droppen, maar ik zal mijn best doen iets van waarde te droppen (steel, jewellry, misschien ben ik dan weer member, dan kan ik ook bijv arrows droppen).
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimezo nov 11, 2007 2:58 am

Over wat cartharwen zei:
Tja, dat wist ik dan niet. Ik ben al ruim een jaar geen member geweest, dus ik weet ook niet van alle nieuwigheden af.
En dat foutje dat het in seers village was en niet in camelot: voor mij is dat 1 pot nat..het ligt erg dicht vij elkaar.

Over wat filenor zei:
JA ik ken je nog wel van de vorige clan (het voordeel van geheugen).
Over dit evenement: het is goed als je meegaat, maar je bent heus niet verplicht om iets te droppen.
Ik geef de party: er wordt dus van niemand anders verwacht dat ze iets droppen (het mag natuurlijk wel, om elkaar te misleiden als je wil Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: drop party   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:03 pm

ik vind het heel leuk dat je die drop party geef Cool en ik vind het super knap dat je al 91 runecraft bent ik wil ook graag die cape ben er hard voor aan het traine ben nu pas 58 runecraft heb jij misschien ook een tip voor me ?? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitimewo nov 14, 2007 5:41 pm

pimelhoofd1 schreef:
ik vind het heel leuk dat je die drop party geef Cool en ik vind het super knap dat je al 91 runecraft bent ik wil ook graag die cape ben er hard voor aan het traine ben nu pas 58 runecraft heb jij misschien ook een tip voor me ?? scratch

Ik zou willen dat ik een speciale tip kon geven, maar helaas: runecraften is gewoon de meest zware skill in runescape om te trainen...

Er zijn welliswaar een paar manieren om sneller te trainen en dat is door gebruik te maken van 'runners' (ik neem aan dat jij als rc-er wel weet wat dat betekendt). Zo is er in een bepaalde wereld (kweet ff niet uit mijn hoofd) een 'law companie' waarbij veel mensen runnen voor law runes...Het nadeel: in plaats van dat je veel geld verdient, kost het geld.

Ik denk dat je het al weet, maar ik zeg het toch voor de ckersheid:
MAAK GEBRUIK VAN DE ABBYSS. Je kunt er komen na een miniquest (zamoraks mage of zoiets) gedaan te hebben...Via edgeville, kun je dan iets naar boven (wildy 4-6) lopen en teleporten bij die zamorak mage.
Via de abbyss is een stuk sneller en zoals je denk ik wel hoort te weten...je kunt pouches krijgen bij die abbyss (aangezien jij al hoger dan 50 bent, kun jij small pouch, medium pouch en large pouch...als je uiteindelijk 77 haalt, kun je ook giant pouch).


Een laatste tip (die je waarschijnlijk ookal wel weet): maak gebruik van 'super enrgie potions'...op die manier ben je sneller en doordat je sneller runes maakt, verdien je in een uur dus meer, waardoor je die potions makkelijk terugverdiend.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)   Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!) Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dropparty (ter waarde van ongeveer 1m!)
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: