Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Even minder RS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sibberke




Aantal berichten : 2
Registration date : 14-09-11

Even minder RS Empty
BerichtOnderwerp: Even minder RS   Even minder RS Icon_minitimedi sep 27, 2011 9:49 pm

Het zal jullie misschien al opgevallen zijn: ik ben tegenwoordig minder op RS. Ik was nooit zo vaak online, maar toch elke dag wat. Nu is het wat minder geworden: ik heb meer schoolwerk, hou me ook bezig met andere zaken, en RS interesseert me momenteel gewoon veel minder. Ik weet dat dit op een vrij slecht moment valt, nu we even problemen hebben met de site, maar geen nood: af en toe zal ik wel nog online komen en wie weet is dat wel wat nodig is om me weer op volle toeren aan het RS'en te krijgen. De kans dat ik nooit terug op RS ga spelen is vrij klein. Waarschijnlijk kom ik weer elke dag online tegen november.

Nog veel plezier!

Sibberke
Terug naar boven Ga naar beneden
kiliandj




Aantal berichten : 9
Registration date : 13-09-11

Even minder RS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Even minder RS   Even minder RS Icon_minitimewo sep 28, 2011 2:51 pm

tsja.. begrijpelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dragonatic.webs.com  www.youtube.com/user/kiliandjfil
 
Even minder RS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» minder aanwezzig komende 3 weken

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: New Energix 2011 :: Mededelingen-
Ga naar: