Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
HWHunter




Aantal berichten : 10
Registration date : 05-11-08

Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitimevr dec 12, 2008 12:52 pm

Ik HWHunter,
De clan is zeer actief geworden soms kan ik de chat niet eens meer volgen omdat iedereen door elkaar praat Razz. Ik ben zeer blij met die actifiteit in de clan en de site.

Soms word ik helemaal gek als iedereen tegelijk vragen steld, daarom heb ik een chat aangemaakt "Beneclan inf" hierin zul je leden met een rank vinden *Alleen deze kunnen je helpen*.

Ik ben ook blij met: Rex kevinus, de oprichter van de clan en de site/forum beheerder. Hij heeft veel van mijn wensen nu vervult. Lost problemen altijd op.
Ik vind dat wel een applaus waard:), want de site is niet easy te maken.

Veel succes en plecier in deze clan iedereen!! Leider HWHunter
Terug naar boven Ga naar beneden
flashmen
Gast




Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: clan   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitimevr dec 12, 2008 4:19 pm

Ik (flashmen1995) ben ook zeer bly dat de clan zo veel actief is op de site en op de cc Razz Razz alleen zou ik wel willen vragen aan al de leden mss iets vaker eens iets op het forum te zetten...


Veel succes en plecier in deze clan iedereen!! Leider flashmen1995
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitimeza dec 13, 2008 2:39 pm

(dit wordt een lang lulverhaal Razz)

Ongeveer een half jaar tot een jaar nadat ik begonnen was met rs spelen, wilde ik en mijn vrienden (martin, remon, richard) en mijn broertje een clan oprichten...
Toendertijd had ik nog nooit gehoord van freewebs en niemand van ons kon echt een site maken..
Een vriend van richard had kon dit wel (tenminste, dat beweerde richard), maar wat we kregen leek nergens op. De persoon die dit maakte had enkel basiskennis en het is natuurlijk logisch dat je geen tientallen uren wilt steken in een site voor anderen...

Dat idee werd dus niets, maar weer een tijd later, kreeg ik te horen van freewebs. Daarmee hebben ik, mijn broertje en tom (vriend van mijn broertje) afzonderlijk onze sites mee gemaakt. Dit kwam er heel leuk uit te zien, waardoor hier het startpunt kwam in het maken van een site...
Onze clans waren toen nog bij lange-na niet succesvol. We haalden slechts aantallen van hooguit 30 leden, waarbij niemand echt actief was...

Freewebs is natuurlijk niet echt site maken, maar in de 3e leerde ik hier een heeel klein beetje van site-maken met scripts... Ik heb deze kennis zéér enthousiast toegepast om een runescape-clan te maken en heb mijn kennis tijdens het maken van de sites, enorm uitgebreid...
In het begin ging het nog niet meteen heel goed, maar naarmate ik steeds meer kon en gebruik maakte van handige 'leenscripts' (zoals gratis gastenboeken), ging het steeds beter. Ik haalde hierbij zelfs een keer zo'n 150 leden...

Maar er was nog steeds een groot probleem: Ik moest alles constant zelf aanpassen. Als leden wilde joinen, dan moest ik dat toevoegen aan de site. En op een gegeven moment komt er natuurlijk een tijd waarin je geen zin meer hebt in rs. En dat betekende al gauw het einde van de clan, omdat ik de enige was die leden kon toevoegen....Ik wilde graag een gevorderde site maken, zodat dingen automatisch gingen, maar ik kreeg dat toen niet aan de praat..

Afgelopen zomer (dus jaren na de eerste site) ben ik dan eindelijk in aanraking gekomen met 'php', een script voor gevorderde site-makers...
Het heeft mij ongelooflijk veel uren (50-100 uur) gekost om dit een beetje aan de praat te krijgen en een heel klein beetje zulk soort scripts onder de knie te krijgen...
Het is als een nieuwe taal leren: je ziet iets staan en kijkt naar de bijbehorende effecten. Aan de hand van dat kon ik beetje bij beetje leren begrijpen hoe ik met php
moet omgaan...
Vergeleken met gewoon site-maken met 'html' (basisscripts) is php een miljardvoud van mogelijkheden. Ik heb afgelopen maanden meer dan 100 uur, misschien wel meer dan 200 uur, besteeds aan het maken van deze site.
Voor sommigen lijkt dit een enorme opoffering, maar ik heb hierbij enorm veel kennis opgedaan en dan niet zomaar kennis, maar kennis waarmee je zelfs (veel) geld kunt verdienen als je dat echt per se wilt....

Mijn dromen wat betreft het maken van een clansite zijn uitgekomen: Ik heb al zeer lange tijd gewild dat ik een site kon maken, die kan functioneren zonder mijn ingrepen...
Nu zou je denken 'maar hij is toch constant met de site bezig?' Dit is natuurlijk waar, maar als ik nu bijvoorbeeld een week of twee niets zou doen met de site, dan zou alles in principe gewoon goed functioneren.
De reden waarom ik nog steeds veel bezig ben, is omdat we nu de mogelijkheid hebben, deze clan nog velen malen beter te maken dan andere clans...

Bij de eerste clans had ik veel reallife vrienden die meteen de clan joinden voor een goede start. Ditmaal stond ik vriendloos, omdat vrijwel iedereen gestopt is met rs....
Maar ondanks een strart zonder reallife vrienden, is deze clan succesvoller dan ooit.

Ik ben zeer blij met de enthousiastme van anderen (jullie). Een site neerzetten mag dan moeilijk zijn, maar een site te maken zonder de enthousiastme van leden, is bijna onmogelijk!
Zelfs als je denkt dat je niet veel gedaan hebt, zonder jullie was deze clan nooit zo goed geworden...


Toen ik begon aan deze clansite had ik gehoopt dat we het ver zouden schoppen, maar ondertussen was ik vrij zeker dat de kans op succes klein zou zijn. Nu het erg goed gaat met de clan en we veel actieve leden hebben, heb ik niet alleen hoop op succes, maar ik ben er van overtuigd dat we het zéér ver kunnen schoppen..

DANK U ALLEN!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
gandalf14012




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 10-12-08

Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitimeza dec 13, 2008 6:32 pm

rex, das heel heel mooi verwoord en het is prachtig hoe jij zoveel uren aan deze site besteed.

wij zouden jou moeten bedanken om zo een goeie sitebuilder te zijn dan jij ons.
laten we zeggen dat er veel vissen in de zee zwemmen maar de een is al wat zeldzamer dan de ander. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitimezo dec 14, 2008 12:43 am

gandalf14012 schreef:

laten we zeggen dat er veel vissen in de zee zwemmen maar de een is al wat zeldzamer dan de ander. Razz

Leuk metafoor Very Happy
Alhoewel ik niet denk dat voor mensen zozeer geldt dat iemand zeldzamer is dan een ander, aangezien alle mensen uniek zijn Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
gandalf14012




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 10-12-08

Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitimezo dec 14, 2008 3:27 pm

voor DNA wel ja maar voor karakter niet
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????   Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site???? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wat vinden wij eigenlijk van de clan en de site????
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat er is gebeurd.
» Een kei grote pk
» clan ranken clan chat
» site, ofline ?
» Nieuwe site op komst

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Mededelingen van leden-
Ga naar: