Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Clanaccount

Ga naar beneden 
AuteurBericht
God kipp
Gast




Clanaccount Empty
BerichtOnderwerp: Clanaccount   Clanaccount Icon_minitimeza dec 06, 2008 12:21 am

Hallo,
Lijkt het jullie het leuk om een clanacount op te richten en dat iedereen hem dan kan trainen?
Misschien kan iemand vragen aan Jagex dat we wat meer geld mogen overzetten.
Het moet niet maar het is misschien een goede manier om de clan te promoten.
Groeten God kippenei
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Clanaccount Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanaccount   Clanaccount Icon_minitimeza dec 06, 2008 1:14 am

God kipp schreef:
Hallo,
Lijkt het jullie het leuk om een clanacount op te richten en dat iedereen hem dan kan trainen?
Misschien kan iemand vragen aan Jagex dat we wat meer geld mogen overzetten.
Het moet niet maar het is misschien een goede manier om de clan te promoten.
Groeten God kippenei

Het idee om een gezamelijke account te maken klinkt wel leuk. Alhoewel ik vrees dat de kans te groot is dat er iemand is die alles verpest.
Ter verduidelijking:
stel jij traint de skills heel hard, je verdient geld en zorgt dat die account steeds beter wordt. En dan is er iemand anders die verbrast al het geld voor zijn eigen lol. Hij gaat bv pken en gaat dood. Maarja, wat kan hem 't schelen? hij heeft toch geen moeite gedaan, daarbij...iemand anders verdient het vast wel weer terug...

Het idee zou dus heel leuk zijn als mensen geen gruwelijke schepsels waren, maar we moeten niet te naief zijn, dat leidt enkel tot teleurstelling, haat en verdriet.

Het voorbeeld wat ik noem lijkt voor sommigen misschien overdreven, maar dit is wat ik al ervaar, terwijl ik m'n account enkel met Remon deel. Ik weet zeker dat de ellende groter wordt wanneer je het met meer personen zou delen.

Aan jagex vragen of je geld mag overzetten lijkt me geen goed idee. Het zou me zelfs niet verbazen als die hufters je zullen bannen wanneer je dat vraagt (niet dat je het hen vragen kan, want je kunt hen niet zomaar bereiken).
het is tegen de regels om geld/spullen over te zetten...
daarbij is het ook tegen de regels als er 'interactie' tussen twee accounts is die van dezelfde persoon zijn. Tenslotte: als je vraagt of 'we' geld mogen overzetten, dan geef je aan dat we die account zouden delen en ook dat is tegen de regels.

Het komt erop neer dat je dus al gauw 3 regels overtreedt en dan nog wel regels waarbij jagex niet aarzelt om je te bannen...

Je idee is goed en leuk bedoeld, maar ik denk niet dat het tot uitvoering gebracht kan worden. In elk geval niet bij een clan. Zoiets zou je hooguit in een klein groepje kunnen doen (en dan laat je het geld overzetten buiten beschouwing).


Ik heb ooit een ander idee gehad, toen de clan nog 'Elemental Guardians' heette:
Dit was om samen, met een groep (liefst zoveel mogelijk) een dezelfde accounts te maken. In dat geval mages.
De afspraak moet dan strict zijn, waarbij iedereen iedereen hetzelfde uiterlijk neemt, dezelfde naam (op een eindgetal na) en bovenal: dezelfde combat traint...

We hadden toenderdag mages met de namen:
egmage1, egmage2, egmage3, enz (t/m 9)

Je traint dan allemaal een vrij laag combat, maar omdat je dan met een grote groep bent van precies hetzelfde combat en met een lijkende naam, sta je ongelooflijk sterk tegenover je tegenstanders.
Je kunt allemaal tegelijk aanvallen en vooral ook mages kunnen op laag combat al goed hitten...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
 
Clanaccount
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Mededelingen van leden-
Ga naar: