Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 nog eens een mage pk speciaal voor neesz

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimezo nov 11, 2007 9:59 pm

het is weeer een gratis stuff pk!Very Happy maar ditmaal dan mage.wat krijg je ditmaal vn mij?Of vn andere medewerkers.Ik d8 aan 200 deaths voor heel de pk en fire airs waters of eurths.(hangt vn welke spell je gaat gebruiken.) ik wil ook voor anti dragon shield zorgen en een staff(ook naar keuze)natuurlijk ook voor amour:D (als we deze keer geen rune owne dan weet ik het ook niet meer)
meenemen?:gele cape!!!lol! ,food ( zie wel dat je 100 lobs op de bank hebt staan om bij te vulen als je food op is.we doen dit omdat mage een slechte def heeft.)
tijdstip? en datum?:ik d8 aan een vrijdag 23 november om half 8 (ik zal juist op tijd zijn dus nie panikeren
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimema nov 12, 2007 10:27 am

ff w8 houden we nu 2 mage trips achter elkaar want as vrijdag hebben we die van mij...
dus wat gaan we doen?

ps: ik heb 24 dragon shields op me bank staan dus die sponser ik:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimema nov 12, 2007 7:52 pm

AAAAAA!!!

Iedeeën-pikker..

Zelf was ik ook al een paar weken van plan een geheel betaalde mage-trip te organiseren...ik had het alleen erg druk en wilde eerst nog ff een paar mill verdienen (waar ik nog niet aan toegekomen ben :S )


Wat mijn opvalt zijn de aantallen die jij kiest?? reken jij eigenlijk wel na?????

Je wil 200 deaths geven per persoon:
als er 20 personen komen, kost dit: 200X20X300=1,2 miljoen
Verder zullen de airrunes ook redelijk wat kosten, want je hebt gemiddeld 3,5 airs per spell nodig, dus 3,5X200=700 airs (per persoon)
700X20=14k
14kX15-210k

Het bedrag aan deaths en airrunes is dan 1,4 miljoen (als er 20 mensen komen)
Als er al 30 komen, dan wordt het bedrag is dan al meer dan 2,1 miljoen!
Ik denk niet dat er meer komen, maar als dat wel blijkt, dan blijft het bedrag toch met 100k's toenemen.



Ik wil graag meehelpen, maar ik vind dat er wel een aanpassing gemaakt moet worden: In plaats van 200 deaths, moeten 100 deaths gegeven worden.

Verder wil ik het evenement dan helpen met bekostigen door gratis food te regelen!!
Als we al bereid zijn de runes te regelen, waarom dan niet ook het food??


De datum van vrijdag 23 november kan niet, dan heb ik namelijk het dropparty ingeplanned..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimema nov 12, 2007 8:39 pm

Het is duidelijk dat er meerdere mensen zijn die evenementen willen financieren. Als je die mensen nou een samen neemt en met meerdere bepaalde evenementen organiseerd. Dan kunnen en de kosten gedeeld worden, en de evenementen groter worden. Wat mischien tot gevolg heeft dat er meer mensen aangetrokken worden om mee te doen met evenementen, en mischien wel nog 2 of 3 personen willen helpen met het financieren van evenementen.

P.S. ik wil ook wel helpen met wat leveren van het een en ander
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimema nov 12, 2007 9:21 pm

w8 al doen we dit nou op de datum van mijn trip..? of is dat een dom id
maar ironeagle bedoeld denk 200 voor HEEL de pk dus als er 20 mensen komen geef hij er aan ieder1 10... dat denk ik...:O
maar ik sponser de anti dragon shields..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimema nov 12, 2007 10:34 pm

jh kevin het leven is voor de snelle hè nene grapje
wat de deaths betreft ik heb een vriend met 99 rc en ik zal erst eens by hem horen
of hij ze nie geeft og toch al iets.
als iedereen nu eens een beetje samenlegt voor die 1.2m dan is da toch klaar?niet?
de airs wil ik wel doen.zelf make dus....
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimema nov 12, 2007 10:54 pm

oliebol93 schreef:
jh kevin het leven is voor de snelle hè nene grapje
wat de deaths betreft ik heb een vriend met 99 rc en ik zal erst eens by hem horen
of hij ze nie geeft og toch al iets.
als iedereen nu eens een beetje samenlegt voor die 1.2m dan is da toch klaar?niet?
de airs wil ik wel doen.zelf make dus....


Lol: een vriend van je heeft 99 rc, dus daarom wil je dat hij deaths maakt???
Dit vind ik bijna beledigend: ik heb 91 rc, denk je dat ik dan geen deaths kan maken???
Alhoewel deaths maken nog steeds dom zou zijn, want met runecrafting kun je (hoe hoog je lvl ook is) geen dubbele lading deaths...Het beste wat kan is dubbele lading natures, wat in 91 kan...en dat kan ik dus...

En je zegt de airs zelf te willen maken...ik vind dat wel goed, maar besef wel dit: ik heb al 50k air runes, waar ik toch bijna niets aan heb...ze inzetten voor een evenement is geen probleem voor mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimedi nov 13, 2007 12:33 am

neeszz schreef:
w8 al doen we dit nou op de datum van mijn trip..? of is dat een dom id
maar ironeagle bedoeld denk 200 voor HEEL de pk dus als er 20 mensen komen geef hij er aan ieder1 10... dat denk ik...:O
maar ik sponser de anti dragon shields..

Euh nee ik bedoel niet 200 voor de hele trip...

En cycloon, niet alles draait om geld Razz
Daarbij heb ik ook nog 14k airs op mijn bank liggen die ik volledig beschikbaar wil stellen. En ik vind het best, ik wil best wat in leggen om aan die 1,2 mill te komen.
Aan wat voor bedrag zat je te denken oliebol ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimedi nov 13, 2007 7:46 pm

Ironeagle197 schreef:

En cycloon, niet alles draait om geld Razz


Pff!!! mark your own words, before saying them...
Niet alles draait om geld....nee dat vind ik ook: wat uitgeven kan best, maar wat ik wel uitermate belangrijk vind is 'tijd' en dan met name 'vrije tijd' en om geld te verdienen, moet je tijd opofferen, dus vrije tijd...om uren vrije tijd op te offeren voor anderen, vind ik veel..voor een keertje kan best, maar iets zegt mij dat dit niet eenmalig is...lol

Verder: ik had het over berekeningen, want met 100 deaths kun je een goede pk houden (als iemand geen runes meer heeft, kan die ook wel een ander wapen gebruiken)... Ik denk dat je beter twee keer een magetrip kunt organiseren met 100 deaths, dan 1x met 200 deaths.

Niet alles draait om geld...maar vergis je niet in de waarde van geld: het is enorm veel belangrijker dan jij blijkbaar denk...als je eens wist wat mensen om geld doen (zoals 5 santa hats van een goede vriend stelen, om het voor echt geld weer te verkopen, terwijl ze zelf al enorm veel meer geld hadden)


Je zegt zelf: ik vind het best om aan die 1,2m te helpen...maar stel dat het miscalculeren nog verder overtrokken werd, dan is het geen 1,2m meer maar al gauw 3m...daarbij als je 200 deaths neemt, wordt het waarschijnlijk over de 2m.
1.2 mill is dus een normaal bedrag, maar dat bedrag haal je als je 100 deaths per persoon doet...

Ik denk vrij ruim, dus ik kan me goed inbeelden hoe je hierover denkt en waarom je zegt dat geld niet alles is, maar ik ken ook het andere perspectief bekijken: door me bezig te houden met wat alles waard is en door te berekenen hoe duur iets is, heb ik in rs grote blunders bespaart
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimedi nov 13, 2007 9:25 pm

ik wil wel 500k geven of meer hangt vn de deahts natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimedi nov 13, 2007 11:43 pm

Mij maakt het niet zo heel veel uit: als het nodig is wil ik wel een mill uitgeven...ik heb alleen wat tijd nodig (lekker waardeloos zeg: ik kan 1m per uur verdienen, maar ik kan nooit tijd vrijmaken om dat te doen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:32 am

bwa ik kom wel mee als het in de week valt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: mage pk   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimeza nov 24, 2007 8:54 pm

ik vind dit een fantastisch idde maar als t kan doe het ddan op een vrijdag avond ???????/ rond een uur of 8 maar ik hoop wel dat er veel mensen komen dan anders is er nog nix aan pirat en ik zou wel wat geld willen geven maar helaas ik ben er g blut heb maar 30 k .... en daar moet ik alles van kopen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitimezo nov 25, 2007 10:42 pm

pimel twas 23 nov...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





nog eens een mage pk speciaal voor neesz Empty
BerichtOnderwerp: Re: nog eens een mage pk speciaal voor neesz   nog eens een mage pk speciaal voor neesz Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
nog eens een mage pk speciaal voor neesz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» mage pk
» Mage pk
» pk-trip
» ben er weer voor 100 %
» Mage pk trip

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: