Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Grote pk trip

Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Gast
Gast




Grote pk trip - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote pk trip   Grote pk trip - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 22, 2007 3:55 pm

Maar zoveel ga ik ook niet pken, en wat dat geld betreft.... Ik bent och maar f2p, dus dan heb ik niks aan al dat geld Razz Kan ik net zoed wat plezier hebben en een paar keer full rune kwijt raken dan dat ik het maar op de bank laat staan en het mischien een keer gebruik om coal te kopen ofzo...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Grote pk trip - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote pk trip   Grote pk trip - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 22, 2007 8:47 pm

je bekijkt het in elk geval op een relaxte manier Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Grote pk trip - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote pk trip   Grote pk trip - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 23, 2007 8:07 pm

hehehe, ag jah.. Het is maar een spelletje Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Grote pk trip - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote pk trip   Grote pk trip - Pagina 2 Icon_minitimezo dec 02, 2007 8:27 pm

Ik zal er vanavond niet bij zijn. Dit houd niet in dat het evenement niet door gaat !
Het gaat zeker wel door Wink Omdat ik niet zeker weer of cycloon nu al wel of geen internet heeft, heb ik een vervangend leider geregeld, dit zal zijn, niemand minder dan; Axel rose !
Dus dit is jullie vervangend leider en ik ga er dan ook van uit dat jullie goed zullen luisteren.
Mijn excuses dat ik niet aanwezig kan zijn, maar veel succes en nog veel belangrijker, veel plezier !!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Grote pk trip - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote pk trip   Grote pk trip - Pagina 2 Icon_minitimema dec 03, 2007 12:46 am

Ironeagle197 schreef:
Ik zal er vanavond niet bij zijn. Dit houd niet in dat het evenement niet door gaat !
Het gaat zeker wel door Wink Omdat ik niet zeker weer of cycloon nu al wel of geen internet heeft, heb ik een vervangend leider geregeld, dit zal zijn, niemand minder dan; Axel rose !
Dus dit is jullie vervangend leider en ik ga er dan ook van uit dat jullie goed zullen luisteren.
Mijn excuses dat ik niet aanwezig kan zijn, maar veel succes en nog veel belangrijker, veel plezier !!


Beetje onhandig: je gebruikte dubbele ontkenning (je zei: 'dit houd niet in dat het evenement niet door gaat).
Natuurlijk snap ik wel hoe je de nadruk wil leggen, maar de kans dat iemand dit foutleest is groot (zelf las ik het al ff fout, maar door de contex van de rest snapte ik dat het ik fout las)


Wat mijn Internet betreft: ik heb nu net weer Internet (helaas niet op tijd voor het evenement).
Nu heb ik alleen nog redelijk druk met school en ik ben bezig met iets regelen om de site weer online te krijgen.
Maargoed...met een beetje tijd, zal alles wel weer in z'n gangetje gaan
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





Grote pk trip - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote pk trip   Grote pk trip - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote pk trip
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» pk-trip
» Speciale ranged-trip! (gratis spullen)
» pk trip
» pk trip
» tijd voor een echte clan-trip!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: