Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Geld verdienen

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimeza nov 10, 2007 11:58 am

Hai iedereen, ik ben nogal genaaid door de ice giants, super veel verlies gedraaid enzo. dus wou ik vragen hoe ik het terug kan verdienen op een snelle manier,
ik ben (nog, op 5 dec word ik) geen member en mijn verdien skills zijn:

crafting 42
smithing 46
mining 51
hunting 31
thieving 41
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimeza nov 10, 2007 4:19 pm

Pfff....ik weet niet of dit een makkelijke of een zeer moeilijke vraag is:

Zelf ben ik ook member, maar tot nu toe gebruik ik vrijwel maar 1 manier voor geld verdienen, en dat is rcen.

Ik kan je in elk geval wel dit goede nieuws vertellen: er zijn zeer veel manieren om geld te verdienen in rs...ik weet alleen niet wat de voornaamste zijn.


Een veel gebruikte manier om geld te verdienen, is door simpelweg monsters te doden, aangezien ze in de memberwereld vaak goede spullen droppen.

NU je zul je wel denken: 'ja nu wordt die mooi...dit is juist de oorzaak van mij geld verlies' . Maar ik denk dat ice giants niet zo slimme keus zijn, daarbij heb jij waarschijnlijk melee gebruikt.


Een aanradertje: Ga je ranged trainen op de fire giants (je moet wel eerst de 'waterfalls quest' doen, wat mooi is, want daarmee train je nog ff mooi attack). Bij de fire giants is het vaak wel druk, maar als je eenmaal een beetje op gang bent (en de fire giants niet meer agressive zijn), verdiend het best goed.
Ze droppen namelijk zeer veel fire runes (echt erg veel), andere runes, maar ook regelmatig een rune scim. Als je veel geluk hebt droppen ze een 'dragon med', maar hoop daar neit teveel op (ik had na 2000 fire giants nog geen med)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimeza nov 10, 2007 6:59 pm

Haleluja, regelmatig een rune scimitar, welk combat zijn die beesten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimeza nov 10, 2007 7:27 pm

Genaamd: Fire Giant
Geld verdienen 25990475yl2

Combat: 86
Hitpoints: 111
Max Hit: 11
Geslacht: Giant
Members: Ja
Quest: Nee
Natuur: Agressief
Attack Style: Melee
Examine: A very large elemental adversary.

De drops:
Big bones, Curved bones, Coins (1-3000), Steel axe, Grimy herbs, Fire runes (37-150), Fire battle staff, Chaos runes (5), Law runes (2-45), Blood runes (5), Strength potion (2), Cooked lobster, Chaos talisman, Long bone, Mithril sq shield, Rune javelin (5), Uncut gems, Nature talisman, Steel bar, Adamant javelins (20), Nature runes (67), Death runes (45).

Top Drops: Runite bar, Rune arrows (12), Rune scimitar, Rune 2h sword, Rune kiteshield, Rune sq shield, Rune battleaxe, Dragon spear, Dragon med helm, Dragonstone, Half of a key, Law runes (45), Shield left half.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimezo nov 11, 2007 1:07 am

Handelen is ook een goeie manier om geld te verdienen. Het enigste hier bij nodig is wat geld om te investeren en wat geduld Wink
Je koopt gewoon bepaalde dingen goedkoop, en verkoopt ze voor wat meer dan dat je ze koopt.
Zo heb ik dit met Black [g] gedaan, Ik kocht black [g] in onderdelen, en zo had ik full black [g] voor 200-260k en verkocht deze voor 300-350k.
Als je dit een paar keer doet heb je zo een Mil verdiend. Je hebt er alleen wel wat geduld bij nodig. Want om onderdelen goedkoop te krijgen moet je net geluk hebben en dit kan soms nog al duren. Ook moet je in de gaten houden hoe de vraag en aanbod verhouding is Wink
Hou je deze punten goed in het oog, is geld verdienen slechts een kwestie van geduld een een beetje inzicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimezo nov 11, 2007 3:09 am

Ik haat handelen!!!

Ik heb dus echt geen geduld voor zulke dingen...vraag en aanbod, doet me veel teveel denken aan economie, waarvan ik blij ben dat ik het niet meer heb.

Doe mij maar het tegengestelde: lekker iets verlies maken bij het verkopen of kopen van iets, zodat ik uren tijd bespaar.

echt, ik vind het appart dat zo velen met handelen bezighouden: je traint er niets mee en moet maar geluk hebben dat iemand koopt wat je wil verkopen met winst..


Ik denk dat als je wil handelen, wel moet beseffen of je wel het type ervoor bent.
Daarbij is eevarel's probleem denk ik, dat hij niet het geld heeft om te handelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimema nov 12, 2007 4:54 pm

Hé, ik ben :
strenkt 59
attack 46
defence 41,
denkt gij dat ik zonder prayer, str potion of voedsel er één kan doden?
Terug naar boven Ga naar beneden
hippie19
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimema nov 12, 2007 6:37 pm

ehmmm ik denk dat je mischien er 1 kan doden denk het niet
ik ben combat lvl 89
str=77 att=70 def=70 k draag dragon med en skirt met obby shield
en ik kan met volle food er maar maximaal 10-12 doden zonder prayer ik zou voorstellen naar de mossgiants in member world te gaan en dan bigbones te sparen en alle seeds die ze droppen of ga naar de hobgoblins en zorg dat je limps verzamelt die zijn 900 each
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:45 am

als je 2 mil bijeen hebt geschraapt doe dan dit:

Benodigde quests/spullen/levels:

quests:

Throne of Miscellania
royel trouble (aanbevolen)

benodigde levels:

30 Mining OF 45 woodcutting OF 35 herblore OF 35 fishing.

en de spullen:

rond 1,5m!
rune pick axe om geliefd te blijven bij het volk (kan ook met fishing of wc of herblore)

stap 1:

word 100% geliefd bij je volk!! (belangrijk)

stap 2:

vul de schatkist met 1,5m doe het flax balkje en maple halfvol (als je royel trouble af hebt)

Stap 3: (aanbevolen)

Mine iedere dag 1 coal om 100% geliefd te blijven

Stap 4: Spreek na een week weer met Advisor Grimm

stap 5: Vul de koffers weer tot 1.35 M ( er is 525k uit)

De beloning:

Je krijgt na de week de spullen die je arbeiders hebben opgehaald.
als je je Approval Rating de hele week 100 % hebt gehouden krijg je het volgende:

tussen 8,7k en 8,8k Flax

tussen 3k en 3,2k Maples

ong. 30 Bird nests

ong. 15 Herb seeds

Even optellen:

8,7k flax verkoop je 100ea = 870k

3k maples verkoop je 80ea = 240k

30 crused bird nests verkoop je 2,5kea = 75k

15 herb seeds verkoop je ong. 2,5kea = 37,5k

870k + 240k + 75k + 37,5k = 1222,5k

1222,5k - 525k (arbeid kosten) = ong. 700k winst per week!!

ik hoop dat het help!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:56 pm

nou ik heb gewoon het simpelste idee je moet gewoon flax kopen voor 100ea en daarvan bow strings maken (craft 10) voor nodig en dan ze verkopen 180ea en dan heb je 80ea winst en 1k bs heb je wel in een half uur klaar als je hard werkt. dus in 1 uur 160k verdient Wink ik doe dit vaak ook als ik geld nodig heb of ik runecraft zoals cycloon al zei. Exclamation Exclamation Exclamation
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimedo nov 15, 2007 1:03 pm

je kan ook met al de flax die je in de week hebt gespaard ook BS maken en dan verkopen je krijgt 8K flax per week dus dan ben je wel even zoet met ze te spinnen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
ddestroi
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimezo nov 18, 2007 1:59 pm

ik ben geen member word in januari Laughing alweer want ben al 4 maanden geweest met mijn main. als je non-member bent kun je bijvoorbeeld super veel trouts salmons en pikes vangen ik had er in totaal 1500 en heb daarmee 200k verdient (was wel eentje n de 80) maar als je er nog een beetje meer vangt heb je direct full rune bijeen (alleen is het irritant om steeds te wachten tot hij vol is, maar als je hoog fishing en cooking hebt ben je binnen 3-4 uurtjes klaar) ik tenmisten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitimedo nov 22, 2007 6:03 pm

Oja, verkeerd getypt, ik wórdt op 5 dec member
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Geld verdienen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geld verdienen   Geld verdienen Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geld verdienen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» geld kopen??

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: