Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Survival pk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Survival pk   Survival pk Icon_minitimema nov 05, 2007 9:19 pm

Ik zou graag 1x survivalen met de clan we maken groepjes en elke speler krijgt een bronze axe tinderbox en harpoon of lobster pot hierna gaan we in groepjes door de wildii zweven en naar spullen op zoek zodra je een ander groepje vind mag je ze aanvallen maar onthoudt de enigste spullen die je hebt zijn een axe een tinderbox een een harpoon of lobster pot! je moet dus in de wildii opzoeken gaan naar spullen!
we doen dit in een erg rustige world! waar niemand is iedereen moet dus opzoek gaan naar wapens en armour in de wildii zoals ik al zij je mag een ander groepje aanvallen! je zult andere groepjes maar aventoe tegen komen omdat de wildii zo groot is het groepje dat als laatst overblijft zal van mij een bepaald cashbedrag krijgen

Datum 24 november!
tijd: kan over gediscusieerd worden!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimema nov 05, 2007 9:32 pm

Het klinkt in elk geval heel origineel.

Ik zal meedoen (zolang ik maar kan)

Er is alleen een redelijk probleem: valsspelen is erg makkelijk, want je kunt makkelijk weer terug de wildernis inlopen als je doodgaat. Maargoed, er valt dan maar te hopen op eerlijkheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimema nov 05, 2007 9:36 pm

cycloon k schreef:
Het klinkt in elk geval heel origineel.

Ik zal meedoen (zolang ik maar kan)

Er is alleen een redelijk probleem: valsspelen is erg makkelijk, want je kunt makkelijk weer terug de wildernis inlopen als je doodgaat. Maargoed, er valt dan maar te hopen op eerlijkheid.
Daar kan ik niet op contrelen nee op eerlijkheid! No
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimema nov 05, 2007 10:14 pm

leuk bedacht ik zal er zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimedi nov 06, 2007 8:56 pm

Als er bij mij niks tussen komt zal ik er ook zijn.
Ik weet alleen niet van te voren of ik met mijn kamaraden ga stappen ofzo, dat kan er altijd tussendoor komen Wink Maar anders ben ik er bij.

Leuk idee trouwens ! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimedo nov 08, 2007 9:02 pm

ik doe mee, is het misschien een idee om een pikaxe en een hamer mee te nemen,
want er zijn ook anvils en ovens in de wildy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimedo nov 08, 2007 9:26 pm

ik vind het een leuk idee maar als je dan andere groepjes tegen komt winne zij toch zowieso?? als je alleen zo'n bronze dinge mee ebt? :s
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimevr nov 09, 2007 4:05 pm

catharwen schreef:
ik vind het een leuk idee maar als je dan andere groepjes tegen komt winne zij toch zowieso?? als je alleen zo'n bronze dinge mee ebt? :s

Tja, daar zit wel een punt: als we tegen elkaar zijn, is het wel eerlijk, maar wanneer we anderen (die niet van de clan zijn) tegenkomen, dan maken we geen kans.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimevr nov 09, 2007 6:33 pm

Dan kunnen we Jagex toch vragen om een speciale world voor ons te reseveren?
(Ik weet datdit een super stom idee is.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimevr nov 09, 2007 9:10 pm

jij mag da vrage ze van mij Laughing Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimevr nov 09, 2007 9:34 pm

idd...

Het maakt in elk geval duidelijk dat jij niet precies weet hoe jagex te werk gaat (natuurlijk kan je zoiets ook niet exact weten...ik ook niet). Jagex is namelijk absoluut niet geïnteresseerd om iemand of een groep mensen een plezier te doen. Het enige wat hen boeit is dat ze zoveel mogelijk spelers hebben, waarvan weer zoveel mogelijk member worden (alles draait om geld).

Je idee was goed bedoeld (lijkt me tenminste), maar het kan helaas onmogelijk worden uitgevoerd (tenzij je 100.000 aan jagex wil bieden, dan laten zij zich misschien wel overtuigen Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimevr nov 09, 2007 11:37 pm

Je hebt me verkeerd begrepen, ik bedoelde het als grapje
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimeza nov 10, 2007 12:30 am

cycloon k schreef:
catharwen schreef:
ik vind het een leuk idee maar als je dan andere groepjes tegen komt winne zij toch zowieso?? als je alleen zo'n bronze dinge mee ebt? :s

Tja, daar zit wel een punt: als we tegen elkaar zijn, is het wel eerlijk, maar wanneer we anderen (die niet van de clan zijn) tegenkomen, dan maken we geen kans.

daar ben ik helemaal mee eens.. al heb dan ook iemand een gewone boog met bronze pijlen of is dat fout gezegt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimezo nov 11, 2007 12:59 am

Maar het is toch ook een ''Survival pk''
Overleven betekend ook, overleven in zowel moeilijke als makkelijke tijden Wink Dus dat houd ook in dat je moet zien te overleven als er een grote groep aankomt.
Hoe ja dat doet, licht aan je creativiteit en je tijdelijke briljante ingevingen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimezo nov 11, 2007 3:37 pm

tja, zo kun je het ook bekijken...oke je hebt daar een beter punt alien
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimezo nov 11, 2007 4:48 pm

WooHoo Puntje voor mij Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimema nov 12, 2007 10:26 am

gratz Basketball
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: survival pk   Survival pk Icon_minitimewo nov 14, 2007 12:13 pm

ik vind survival pk een fantastisch idee. de datum was 24 november ik vind dat goed alleen moet het niet in het schema komen dan?? of gaat het niet door. owja je moet iedereen gwn een axe, tinderbox, lob pot of harpoon, pickaxe en hamer en miss 500gp. en dan moet je tog wel kunne overleven?? maar het nadeel is dat iedereen naar de visplek rend dus daar zijn allen maar gevechten. want iedereen heeft food nodig. maja voor de rest is het een fantastisch idee!!! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimewo nov 14, 2007 5:34 pm

pimelhoofd1 schreef:
de datum was 24 november ik vind dat goed alleen moet het niet in het schema komen dan??

Ik heb er nu werk van gemaakt...ik had het er toen nog niet ingezet omdat er verder nog niets aangegeven is

De volgende dingen moeten dus nog aangegeven worden:
- het tijdstip
- de wereld
eventueel is het misschien handig om het over de prijs te hebben, die de winnaars moeten krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimeza nov 17, 2007 10:27 am

pimelhoofd1 schreef:
ik vind survival pk een fantastisch idee. de datum was 24 november ik vind dat goed alleen moet het niet in het schema komen dan?? of gaat het niet door. owja je moet iedereen gwn een axe, tinderbox, lob pot of harpoon, pickaxe en hamer en miss 500gp. en dan moet je tog wel kunne overleven?? maar het nadeel is dat iedereen naar de visplek rend dus daar zijn allen maar gevechten. want iedereen heeft food nodig. maja voor de rest is het een fantastisch idee!!! Cool

Als jij eerst chaos fire en air runes gaat halen bij castele in egde an kun je gelijk aanvallen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimeza nov 17, 2007 12:21 pm

en op grave yard liggen bronze iron med helm.. en iron steel dagger...
Terug naar boven Ga naar beneden
Greco Mi
Gast




Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitimeza nov 24, 2007 10:55 am

Ik wil wel meedoen maar ik kan pas van 8 uur
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Survival pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Survival pk   Survival pk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Survival pk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: