Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 hier ff een complete shit van mij!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: hier ff een complete shit van mij!   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitimevr okt 26, 2007 10:04 pm

OWKEEJ HIER EEN HELEBOEL SHIT VAN MIJ (hoop dat jullie me kunnen helpen)!

owkeej de lijder moet steeds mijn naam veranderen enz. omdat ik niet weet wat ik wil ik wil iest worden en dan begin ik met een accound en ff later kom ik eracter dat ik iets verkeerd heb gedaan! dan begin ik maar met een ander accound... daardoor heb ik de laatste tijd al tussen de 5 en 10 accounds aangemaakt!!!!
maar kan iemand me helpen ik wil 100% pure!, en ik denk het liefst melee

(((( ik heb nog een accound pure magic die is 59 magic en 41 itpoins cb 39))))

MAAR [/u]KAN IEMAND ME HELPEN!!!!!!!![u] plz! lol! afro
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hier ff een complete shit van mij!   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitimeza okt 27, 2007 6:41 pm

Om wat voor soort hulp vraag je nu eigenlijk??
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: nou...   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitimezo okt 28, 2007 12:49 pm

nou ik weet niet wat ik wil worden zeg maar ik begin steeds overnieuw en ga iets trainen en dan vind ik dat niet goed en dan begin ik weer met een andere... Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hier ff een complete shit van mij!   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitimema okt 29, 2007 8:12 pm

Aah, ik snap het.

Nou één ding weet ik wel: je bent niet de enige met dit probleem. Volgens mij zijn er veel runescapers die telkens nieuwe accounts maken, omdat ze niet weten wat ze doen moeten (ik vroeger ook wel).

Laat ik dan maar wat advies geven om je uit de brand te helpen:

Het heeft weinig nut telkens een andere account te trainen. Train gewoon één account en houdt slechts een paar belangrijke regels in je hoofd, als je een pure account wilt:
1) Train nooit defence
2) Train je attack niet hoger dan 40 (tenzij je member wordt, dan kun je eventueel naar 60 of zelfs 70 trainen)
3) als je per ongelijk een lvltje (of meerdere lvltjes) teveel traint (bij attack of defence): begin niet zomaar opnieuw, want dat ene lvltje of die drie lvltjes maken vaak nog geen combat-lvl verschil. (het verschil is in elk geval verwaarloosbaar).
4) denk goed na wat je met prayer wil doen: wil je enkel protect item? Wil je ultimate strength of wil je ook nog protect from melee? of wil je het gewoon heel hoog zodat je prayer lang aan kunt laten staan? In ding weet ik hierover vrijwel zeker: prayer wordt belangrijker naarmate je hoger combat wordt.

Verder kun je alles zo hoog trainen wat je maar wilt: strength, ranged, magic. Het is echter wel zo dat als je alles traint, je meer hitpoints omhooggaat en daardoor iets minder pure bent en naar verhouding heel iets minder sterk (maar ook dit is bijna een verwaarloosbaar klein verschil). Het voordeel is dat je je talenten (combatstylen) kunt afwisselen en soms maakt dit zelfs de doorslag om de vijand de baas te zijn.


Over die mage die je hebt:
Zo te lezen is het volledig pure account en het zou zonde zijn daarmee niets te doen (tenzij je nog betere pure accounts hebt Razz). Als je je magic niet handig genoeg vind (magic kan duur zijn), train dan gewoon strength of ranged, zodat je daar gebruik van kunt maken. Als je het goed aanpakt, kun je magic perfect combineren met één van de andere stylen.


Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: ty   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitimema okt 29, 2007 11:24 pm

jo, hartstikke bedankt!!! sunny hoopelijk kan ik nu in 1 keer door gaan trainen.. cheers
dat andere accound vond ik moeilijk om dan nog een x str. te gaan trainen enz. maar ik denk dat ik hem alsnog laat staan cyclops kweet het een beetje dom maar ja heb ik weeer wat te doen Basketball dat nieuwe accound heet dan Yo Soya kweet niet hoe er bij kwam jah we hebbben op school spaans en yo soy is ik ben maar...? o dont know ag ik vond het wel chill... maar ik denk dat ik de komende tijd niet mee doe met naar de wildy enz. srry Laughing maar dan ga ik trainen enz. MAAR

hoe ga ik trainen moet ik eerst 40 attack doen of eerst str. hoog trainen?????

cheers VERDER HARDSTIKKE BEDANKT!!!!!!!! cheers
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hier ff een complete shit van mij!   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitimevr nov 02, 2007 3:29 pm

Magic Gost33 schreef:

hoe ga ik trainen moet ik eerst 40 attack doen of eerst str. hoog trainen?????

Allereerste sorry voor mijn late reactie: ik heb het momenteel druk en bij het checken heb ik dit topic (op de een of andere manier) over het hoofd gezien.

Het antwoord:
Ik kan je helaas niet zeggen wat exact en precies het snelst traint, maar ik kan natuurlijk wel zeggen wat erg praktisch is :

Ik ga hierbij vanuit dat je begint met str 1 en attack 1 (als je hoger hebt is natuurlijk niet erg):
- begin met een iron scim en zorg dat je alvast een steel scim gekocht het.
- train eerst je strength naar 5, hooguit tot lvl 10
- daarna train je je attack naar 5, zodat je gebruik kunt maken van je steel scim.
- train vervolgens je strength naar 20 (paar lvltjes meer of minder maakt weinig uit)
- zodra je dat hebt, train je weer attack tot je lvl 20 hebt.
- koop een mithrill scim en train daarmee je strength tot ongeveer 30
- traint hierna weer je attack naar 30 om een addyscim te kopen en te dragen.
- train weer strength tot je rond de 40 str heb, daarna train je attack naar precies 40 (niet hoger) om runewapens te kunnen dragen.
eenmaal met 40 attack, kun je strength eindelijk verder trainen.

NB: in plaats van een scimmitar zou je ook prima een longsword kunnen gebruiken. Wel raad ik het af een battleaxe of 2h te gebruiken omdat die wapens langzaam slaan en dat is niet handig bij het trainen.

Verder:
Ik weet niet of je het ergens al gelezen had, maar de beste plek die ik je aanraden kan om te trainen is bij de al kahrid warriors. (dit lijkt me de beste trainplek voor pures). Slim is om dan gebruik te maken van de 'kebabseller' in de buurt (in het gebouw boven de bank), want de kebabs zijn maar 1 each en healen rond de 7 (kan ook verzwakken of zelfs meer healen)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





hier ff een complete shit van mij! Empty
BerichtOnderwerp: Re: hier ff een complete shit van mij!   hier ff een complete shit van mij! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
hier ff een complete shit van mij!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» kiliandjfilms hier!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: