Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Eieren en bloem

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Eieren en bloem Empty
BerichtOnderwerp: Eieren en bloem   Eieren en bloem Icon_minitimedo okt 11, 2007 10:33 pm

Ik heb veel eieren (Egs) en bloem (pot of flour) nodig.
Dus vandaar de vraag, heeft er niemand wat tekoop ? Of wil iemand de moeite nemen er wat te verzamelen Wink

Ik koop:

3k eiren (egs) 20 gp per stuk
3k bloem (pot of flour) ook 20 gp per stuk.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eieren en bloem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren en bloem   Eieren en bloem Icon_minitimezo nov 18, 2007 4:05 pm

haha, ik denk niet dat iemand het doet want het is een enorme klus om die dingen te verzamelen (ik doe dus ook niet) maar hoezo moet je de eieren en bloem eigenlijk hebben ? santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eieren en bloem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren en bloem   Eieren en bloem Icon_minitimezo nov 18, 2007 10:00 pm

Nou eigenlijk zijn er al verschillende geweest die mij hierbij geholpen hebben Wink Maar niet met de jusite hoeveelheid, maar tog met een kleine 100 soms 200. Dus dat helpt ook.
En waarvoor, dat is een bestelling waar ik tot op heden nog steeds geen eind datum voor heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Eieren en bloem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren en bloem   Eieren en bloem Icon_minitimezo nov 18, 2007 10:23 pm

ik denk dat je pot of flour in port sarim shop kan kopen hoor Wink eieren weet ik niet egt of je die ergens in een winkel kan kopen :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Eieren en bloem Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eieren en bloem   Eieren en bloem Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Eieren en bloem
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: