Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Banned voor geen reden?!

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
kiliandj




Aantal berichten : 9
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimema sep 19, 2011 8:34 pm

botters mogen gebant worden hier vind ik.
botten is verboden in rs en ik irriteer me zeer sterk aan ze, de prijzen zijn er volledig omzeep door skill plaatsten volledig crowded.

ik zag de bewijs stukken tegen wout en het is overduidelijk dat jij een botter bent.

nu... het verpest de sfeer in de clan toch niet?
voor mij wel,
1. je speelt ten eerste niet eerlijk tegenover de rest van rs die niet bot en daarmee ook de meeste clan leden.
2. ik heb geen respect voor botters en uiteindelijk zou ik je toch alleen maar irriteren. als iemand me irriteert door bv botten of spammen : heb ik toch alleen zin om je terug te irriteren. misschien verpest ik de sfeer dan zelf maar wout is dan nog steeds de oorzaak.

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dragonatic.webs.com  www.youtube.com/user/kiliandjfil
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20, 2011 7:18 pm

Support kiliandj Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Killian
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20, 2011 7:53 pm

Ik ben er 200% zeker van dat je niet geband bent voor geen reden, maarjah in de regels stond als je niemand aanlijd tot botten word je niet gebanned... maar als je tegen iemand zegt: jah ik bot
ben je wel echt dom :p
Terug naar boven Ga naar beneden
wout
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: ...   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 20, 2011 9:28 pm

CeecsV en de rest,

Jullie denken dat ik bot, oke ik laat jullie maar denken xD

Maar dat wilt niet zeggen als jullie mij zien lopen (of zelf online zien komen) niet mij voll moet spammen met: 'botter! botter!' etc...
dat is vrij lastig, niet alleen in de chat, maar ook via 'Private chat' ik laat jullie maar denken, voor mij goed maar stop met dat gespam, per keer dat jullie spammen, report ik jullie voor spammen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceecs V
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21, 2011 5:33 pm

Ik deed het alleen in public at deamonheim!!! En zeker niet in je friends botters get kicked of friend list! DUH!
Terug naar boven Ga naar beneden
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 21, 2011 8:00 pm

Dus... Jullie willen een no-tolerance systeem tegen botters? Oké... Als dat is wat jullie willen... Echt slim vind ik het niet, maarja het is niet anders. Wel grappig dat we nu dus een strenger botbeleid krijgen dan Jagex zelf heeft.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22, 2011 7:15 pm

support Vic! :O
Terug naar boven Ga naar beneden
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 22, 2011 8:06 pm

Ik support het zelf niet. Ik vat alleen samen wat jullie zeggen. Een no-tolerancesysteem vind ik onverstandig. Omdat een regel gecontroleerd en gehanteerd moet worden om het een echte, erlijke regel te laten zijn.

Een ander bezwaar die ik tegen zo'n regel heb is dit: waar eindigt het? Het begint met het bannen van botters, daarna zullen de spammers (in Runescape zelf), de acc sharers en de multiloggers volgen. Als dat gebeurt moeten we zelfs Kevin zelf bannen. Dat is onmogelijk, omdat het zijn eigen clan is. Dit gaat dus nergens heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jansenzoon




Aantal berichten : 14
Registration date : 14-09-11

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: ...   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 23, 2011 5:18 pm

Kevin word niet gebanned.. Anders zou dat de dag zijn dat ik opstap! :p cherry
Terug naar boven Ga naar beneden
Ceecs V
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 23, 2011 8:04 pm

No tolerance!!! Weg met de leider Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 24, 2011 2:36 pm

Vic, we zijn de hele tijd bezig over botten, ik ben VOOR het no tolerance systeem in botten de rest staat nu ter zijde denk ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 27, 2011 12:22 pm

Ik ben persoonlijk voorstander voor de waarschuwing/voorstel. Jagex kan slecht op botten controleren, maar voor spelers is dit toch heel anders. Het betreft dus een voorstel waarbij host wout welkom blijft onder de voorwaarde dat hij kan garanderen dat hij wel reageert op het moment als in public chat tegen hem gepraat wordt. Natuurlijk zijn er altijd momenten dat je (bijvoorbeeld tijdens wcen,fletchen,cooking) ff ergens anders op het internet kijkt of dat je de teksten niet ziet (bijvoorbeeld op drukke plaatsen bij de bank), maar bij dingen waarvoor je het rs-scherm niet kunt verlaten (zoals bij firemaking) is het simpelweg te opmerkelijk om niet te reageren.

De reden dat ik voorstander ben voor die 'tweede kans' is omdat het bewijs van het botten heel sterk bewijs is, maar geen 100%. Het is naar mijn idee te obvious dat er gebot werd, maar alle redenen die genoemd zijn kan ik weerleggen:
* Iemand die laveloos achter de pc zit te firemaken let niet meer op wat er gezegd wordt.
* Iemand kan thuis afgeleid zijn door anderen of door tv, waardoor je niet let op wat in het spel gezegd wordt.
* Als je gigantisch vaak een handeling hebt uitgevoerd, dan ben je in staat deze exact te herhalen (dit weet ik uit ervaring Razz )
Hier zit echter ook weer tegenstrijdigheid in, want als je afgeleid bent door anderen of door tv zul je niet in staat zijn exacte handelingen uit te voeren (wel als je laveloos bezig bent btw). Ook was het bij die exacte handelingen maar de vraag of deze zo effectief mogelijk waren. Bot-programma's zijn meestal niet zo efficiënt als spelers, want dat een programma maakt het niet veel uit of die er nou 10 uur of 15 uur mee bezig is.

Als we ervan uit zouden gaan dat die 1% kans dat er niet gebot is van toepassing is, dan is het aan Host Wout de vraag waardoor hij toen niet reageerde en of dit te veranderen valt.

Er kan dan natuurlijk nog steeds gebot worden waar hij zelf bijzit, maar dan vraag ik mij af of dat erg is... Ik zie dat zelf meer als preventie tegen rsi, waarbij je het risico neemt door jagex gebanned te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28, 2011 12:17 am

Ik heb niets tegen "gebot" waar jezelf bij bent zoals autoklikken, het wordt natuurlijk wel oneerlijk als je die autoclicker aan laat staan terwijl je er niet bent.
Zolang het geen bepaald voordeel geeft behalve het aangenamer maken vind ik botten ok; ik ben er natuurlijk tegen als je hierdoor sneller xp verdient/uur omdat je bijvoorbeeld bij dungen steeds wat vertraagt terwijl een bot even snel zou blijven gaan of dat je xp verdient terwijl je zelf iets anders aan het doen bent zoals naar school gaan of slapen..
Terug naar boven Ga naar beneden
kiliandj




Aantal berichten : 9
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 28, 2011 2:53 pm

bij mij is en blijft botten voor mij een reden tot report.
of je nu een vriend bent of niet.

maar das mijn mening
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.dragonatic.webs.com  www.youtube.com/user/kiliandjfil
VictorSidon




Aantal berichten : 14
Registration date : 13-09-11

Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 02, 2011 12:41 am

Reporten voor botten: ja
Bannen in de clan voor botten: nee, tenzij het om een spambot o.i.d. in de clanchat gaat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sil
Gast




Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 04, 2011 11:00 pm

niet akkoord ( we gaan toch niet opnieuw beginnen he? -.-")

Btw: de site is terug dus laten we dit forum maar terug achterlaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Banned voor geen reden?!   Banned voor geen reden?! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Banned voor geen reden?!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat er is gebeurd.
» Chaotic longsword of rapier?
» pk-trip
» ben er weer voor 100 %
» Toekomstplannen voor de site

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: New Energix 2011 :: Vragen-
Ga naar: