Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Clanchat

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Liquid xnom




Aantal berichten : 16
Registration date : 15-12-08

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Clanchat   Clanchat Icon_minitimeza dec 20, 2008 2:13 am

Ik heb een voorstel het wordt wel moeilijk om hem uit te voeren. Door te eisen dat iedereen SwiftKit gaat gebruiken en dan opde clanchat van SwiftKit die op zich beter dan die van runescape meer uitgebreid enz. En duidelijker je kunt dan iedergeval bijden teksten in de gaten houden zowel als runescape en swiftkit anders heb je alles door elkaar heen.
Je ziet maar wat je er mee doet. Dit was mijn suggestie
Wink

Groeten LiQuid Xnom

Dit zet ik op het forum ivm. dat ik het niet als prive bericht kan verzenden Rex kevinus. ( je limiet van berichten Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitimeza dec 20, 2008 2:48 pm

Liquid xnom schreef:
Ik heb een voorstel het wordt wel moeilijk om hem uit te voeren. Door te eisen dat iedereen SwiftKit gaat gebruiken en dan opde clanchat van SwiftKit die op zich beter dan die van runescape meer uitgebreid enz. En duidelijker je kunt dan iedergeval bijden teksten in de gaten houden zowel als runescape en swiftkit anders heb je alles door elkaar heen.
Je ziet maar wat je er mee doet. Dit was mijn suggestie
Wink


Vroeger was ik best wel tevreden over swiftswitch (ik gebruik nog maar ff de naam die ik gewend ben), maar dat programma moest telkens weer updaten en daarbij zou je dit dan op elke computer moeten installeren...

Ik gebruikte swiftswitch lange tijd terug, dus nog ver voordat de nieuwe grafics waren. Toen was er dus nog geen 'groter scherm'.
Ik weet dus niet hoe dat programma nu is, maar als ik het goed gok, kun je niet echt fullscreen gebruiken in combinatie met dat programma...


Zelf ben ik al heel lange tijd bezig geweest met mijn eigen ontwerp om runescape te kunnen spelen met een paar handigheden erbij... Dit is dan gewoon op de site, waarvoor je dus geen last hebt van download-gezeur en het is dus altijd te gebruiken...
Het nadeel is dat ik niet zoveel tooltjes kan maken als zo'n nuttelose 'counter'....
Maar het voordeel is, dat je (zowel member, als nonmember) vrijwel fullscreen kunt spelen, met daaronder extra sites die je openen kunt...


Dit werkte de laatste tijd niet, maar ik heb dit vanochtend zojuist weer gefixed en een paar dingetjes verbeterd...
Ik zou hier eventueel ook een 'chat' aan kunnen toevoegen, zodat je dat gebruiken kunt...
Wel vind ik dat leden het hier eens moeten zijn, want 'dwingen' om van iets gebruik te maken, zit mij niet helemaal lekker...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Liquid xnom




Aantal berichten : 16
Registration date : 15-12-08

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitimeza dec 20, 2008 3:17 pm

Rex kevinus (kevin) schreef:
Liquid xnom schreef:
Ik heb een voorstel het wordt wel moeilijk om hem uit te voeren. Door te eisen dat iedereen SwiftKit gaat gebruiken en dan opde clanchat van SwiftKit die op zich beter dan die van runescape meer uitgebreid enz. En duidelijker je kunt dan iedergeval bijden teksten in de gaten houden zowel als runescape en swiftkit anders heb je alles door elkaar heen.
Je ziet maar wat je er mee doet. Dit was mijn suggestie
Wink


Vroeger was ik best wel tevreden over swiftswitch (ik gebruik nog maar ff de naam die ik gewend ben), maar dat programma moest telkens weer updaten en daarbij zou je dit dan op elke computer moeten installeren...

Ik gebruikte swiftswitch lange tijd terug, dus nog ver voordat de nieuwe grafics waren. Toen was er dus nog geen 'groter scherm'.
Ik weet dus niet hoe dat programma nu is, maar als ik het goed gok, kun je niet echt fullscreen gebruiken in combinatie met dat programma...


Zelf ben ik al heel lange tijd bezig geweest met mijn eigen ontwerp om runescape te kunnen spelen met een paar handigheden erbij... Dit is dan gewoon op de site, waarvoor je dus geen last hebt van download-gezeur en het is dus altijd te gebruiken...
Het nadeel is dat ik niet zoveel tooltjes kan maken als zo'n nuttelose 'counter'....
Maar het voordeel is, dat je (zowel member, als nonmember) vrijwel fullscreen kunt spelen, met daaronder extra sites die je openen kunt...


Dit werkte de laatste tijd niet, maar ik heb dit vanochtend zojuist weer gefixed en een paar dingetjes verbeterd...
Ik zou hier eventueel ook een 'chat' aan kunnen toevoegen, zodat je dat gebruiken kunt...
Wel vind ik dat leden het hier eens moeten zijn, want 'dwingen' om van iets gebruik te maken, zit mij niet helemaal lekker...

Over Swiftkit van nu.
De graphics en het full screen speelt zich goed af op de pc.
In iedergeval hij past bij mij goed met de ullties er onder.

Maar over het algemeen lijk mij de Rs frame fijner ik ga hem ff uitproberen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liquid xnom




Aantal berichten : 16
Registration date : 15-12-08

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitimeza dec 20, 2008 3:26 pm

Ik vind de RS Frames wel mooi en leuk gemaakt enz.
Maar tot nu toe is Swiftkit handiger.
Althans dat vind ik.
Meer ullties etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitimeza dec 20, 2008 5:31 pm

Liquid xnom schreef:
Ik vind de RS Frames wel mooi en leuk gemaakt enz.
Maar tot nu toe is Swiftkit handiger.
Althans dat vind ik.
Meer ullties etc.

Dat je swiftkit handiger vind begrijp ik... Dat programma is ook speciaal ontwikkeld ervoor...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
gandalf14012




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 10-12-08

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitimezo dec 21, 2008 2:49 am

ik heb eigenlijk nog geen enkel gebruikt.
maar morgen zal ik zeker eens rs-frames gebruiken Wink

wat betreft over dat forum ...
je hebt daar gelijk in, er zijn veel te weinig leden die dit gebruiken en dwingen gaat moeilijk.
en als ik in cc zit, hoor ik meestal de vraag: "hoe maak je een site"
dan zeg ik dat ze dit moeten vragen op het forum maar tot nu toe is die vraag hier nog altijd niet gesteld...
Terug naar boven Ga naar beneden
Liquid xnom




Aantal berichten : 16
Registration date : 15-12-08

Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitimezo dec 21, 2008 1:27 pm

Gelukkig ben ik de forums gewend door het spelen van andere games ( Wolfenstein daar had ik mijn eigen clan we deden daar alles doormiddel van het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Clanchat Empty
BerichtOnderwerp: Re: Clanchat   Clanchat Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Clanchat
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Suggesties-
Ga naar: