Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Update puntensysteem:

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Update puntensysteem: Empty
BerichtOnderwerp: Update puntensysteem:   Update puntensysteem: Icon_minitimewo dec 17, 2008 9:40 pm

Dit is de pagina waarnaar verwezen wordt via de mededelingen op de homepagina:

Clan is zéér actief!
Waar we al een tijdje van dromen is natuurlijk om de beste clan te worden. Dit is een doel die we natuurlijk niet zomaar bereiken en wat nog lang gaat duren...
Maar ondanks we misschien nog niet tot de beste clans te rekenen zijn, ik denk dat we wel tot één van de meest actieve clans te rekenen zijn:

- We hebben een zeer snelle toename in leden
- Er zijn inmiddels meer dan 50 leden actief (we hadden eerder aangegeven 50 actieve leden te hebben, maar dat was toen onterecht: er bleek toen een foutje gemaakt te zijn).
- We overtreffen onszelf vaak met'het 'aantal ingelogd leden op 1 dag'. Drie dagen terug was dit record 18 leden, gisteren was dit 23 en vandaag (14-12-'08) is dus record alweer 25 leden op 1 dag.
- We hebben zo'n 500 berichten in het gastenboek geplaatst in erg korte tijd. We presteerden om 50 berichten in een dag te plaatsen in het gastenboek (en zonder spamm).
- Het organiseren van activiteiten is eindelijk een beetje opgang gekomen. Er zijn nu voldoende activiteiten om ervoor te zorgen dat we tenminste geen levenloze clan zijn Smile

Verder ben ik nogal moe geworden wat betreft al het geklaag over de clanchat. De één zegt dat iemand heel vervelend doet, en de ander zegt dat die onterecht gekickt is.
Het zijn problemen waar ik moeilijk wat mee doen kan, want ik kan niet oordelen over iets wat ik niet gezien, gehoord of gelezen heb. Bij klachten krijg je namelijk meestal maar 1 perspectief te zien...
Om een poging te doen de klachten te verminderen, lijkt het me wel een redelijk idee om wat regeltjes op te stellen voor de clanchat. Ik heb deze regels toegevoegd bij 'R & R'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Update puntensysteem: Empty
BerichtOnderwerp: Re: Update puntensysteem:   Update puntensysteem: Icon_minitimewo dec 17, 2008 9:41 pm

Puntensysteem activiteiten voltooid!
Om leden meer te motiveren om aan activiteiten deel te nemen, werd het voorstel gedaan daar ook punten voor te geven. Het maken hiervan is echter niet makkelijk, maar nu is het eindelijk gereed om uit te proberen:

-Als je een activiteit organiseert, kunnen andere leden (en jijzelf) aangeven of ze wel/niet komen.
-Je krijgt dan 0,5 punt voor dit aangeven dat je wel of niet komt naar de activiteit.
-Bij het organiseren van een activiteit kun je aangeven of je wel/misschien/niet bij gaat houden wie er komen.
-Als je activiteit afgelopen is, kun je aangeven wie wel en wie niet zijn komen opdagen. Als je aan had gegeven dat je dit niet zou gaan bijhouden, dan kun bij ieder lid selecteren 'Is niet bijgehouden'.
-De leden, waarbij geselecteerd wordt dat die zijn komen komendagen, krijgen 2 extra punten.
-Leden die zouden komen, maar waarbij geselecteerd wordt dat die niet zijn komen opdagen, krijgen in totaal 0,5 minpunt.
-Je kunt die 2 extra punten alleen maar krijgen, als je (naast het feit dat je bent komen opdagen) hebt aangegeven of je wel/niet zou komen. Leden die wel meedoen, maar niets aangegeven hadden, kunnen dus ook geen 2 extra punten krijgen.
-Nadat je voor ieder lid hebt aangegeven of die wel of niet is gekomen, wordt je activiteit automatisch verwijderd.
-Om misbruik van dit puntensysteem te voorkomen, kun je, nadat je activiteit verwijderd is, niet meteen een nieuwe activiteit organiseren. Je moet dan eerst wachten tot de volgende dag.
-Bij je profiel wordt dit alles bijgehouden en kun je dus zien waar je punten of minpunten voor krijgt.

Ik heb erg veel getest hiervoor en het lijkt allemaal te werken, maar omdat het (in codes) zeer veel is, bestaat een vrij grote kans op fouten. Als je denkt dat iets niet klopt, geef dit dan gerust aan. Dan zal ik ernaar kijken...

Omdat je door de uitbreiding van dit systeem nog sneller punten kunt verdienen, heb ik ingesteld dat je meer punten nodig hebt voor een bepaalde rang...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
 
Update puntensysteem:
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Site- en clanveranderingen-
Ga naar: