Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 HET 'TE DOEN' LIJSTjE

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

HET 'TE DOEN' LIJSTjE Empty
BerichtOnderwerp: HET 'TE DOEN' LIJSTjE   HET 'TE DOEN' LIJSTjE Icon_minitimewo dec 17, 2008 12:55 am

Perfectie is onbereikbaar, maar we willen dit natuurlijk wel bereiken...
Mijn doel in de clan is inmiddels duidelijk: namelijk het maken en bewerken van de site. Verder sta ik eventueel bij als er problemen zijn...

Het werk dat te doen valt voor de site stapelt zich op en inmiddels wordt het teveel voor mij om te onthouden...
Daarom hieronder dit 'te doen' lijstje. Als je zelf ook nog vindt dat bepaalde dingen toegevoegd moeten worden of vergeten zijn, dan kun je dat hieronder plaatsen...



- ledenlijst van niet ingelogd bezoekers aanpassen. Hier klopt het aantal actieve leden namelijk nog niet (er wordt een te hoog getal aangegeven).

- Extra rangen (te denken aan 'assist leader' , 'tip-gever')

- Veel aanpassingen wat betreft het 'administrators gedeelte' : De pagina's moeten nagelopen worden en bijgewerkt worden wat betreft de aanpassingen (te denken aan 'beheer van leden')

- Gastenboek checken: kijken of het voor mekaar te krijgen is dat de 'redirect link' weer automatisch gaat. (waarschijnlijk heeft dit te maken met het script voor sneeuw)

- 'Log in' problemen proberen te achterhalen.

- Systeemverbeteringen wat betreft punten:
Je krijgt nu punten zodra je een bericht plaatst of zodra iemand aangeeft dat jij hem/haar doorverwees. Dit wil ik juist andersom maken: Er moet in de database gekeken worden wie aangegeven hebben wie hen verwezen hebben en er moet in de db gekeken worden hoeveel berichten er zijn met jouw naam...
Op deze manier zal het puntensysteem beter moeten functioneren.

- Het maken van een forum:
Het forum dat we nu gebruiken is een prima forum, maar je moet eerst een extra account maken om in te kunnen loggen, daarbij moet ik dit laten openen in een nieuwe site... Ik ga dus een poging doen om een eigen versie te maken.

- Werken aan een nieuwe pagina voor plaatjes en filmpjes...

- Het ontwerpen van een 'ideeënbox', alhoewel ik dit denk ik ook wel in het toekomstige forum kan plaatsen...

- Aanpassing maken bij 'activiteiten', zodat je niet zomaar meer de velden kunt wissen en opslaan...

- Aanpassingen in het registratie-formulier:
Het moet onmogelijk worden dat misbruik gemaakt kan worden van het registratieformulier om punten te scoren.

- Eventueel kijken naar mogelijkheden om de site automatisch te laten aanpassen aan de grootte van je beeldscherm. Op deze manier zullen personen met een klein beeldscherm geen problemen hebben met tekst die niet past op hun beeldscherm.

- Counters op de site:
Nu het goed gaat met de site, wordt het wel interessant om te weten hoevaak de site bezocht wordt, hoeveel leden tegelijkertijd inloggen, hoeveel bezoekers op de site koment, etc, etc... Hiervoor wil ik dus nog wat aanpassinkjes maken

Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
 
HET 'TE DOEN' LIJSTjE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Firemaking ''training''
» herkans

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Site- en clanveranderingen-
Ga naar: