Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Grote bijeenkomst

Ga naar beneden 
AuteurBericht
gandalf14012




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 10-12-08

Grote bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Grote bijeenkomst   Grote bijeenkomst Icon_minitimedo dec 11, 2008 3:51 pm

Ik heb namelijk zitten denken om eens te kijken met hoeveel we 'echt' zijn in de clan. (aantal actieve leden)
Zo een activiteit in f2p (free to play) wereld waar iedereen kan aan meedoen, dus BH (Bounty Hunter) is al uitgesloten.
En de datum zou een dag moeten zijn waarbij iedereen thuis is.
Zo heb je meer kans om het meest aantal mensen te hebben.
bv. 11 november, Belgen en Nederlanders zijn dan thuis want het is wapenstilstand (alleen is die net gepasseerd Sad)
Mijn probleem is dat ik niet echt weet welke activiteit we kunnen doen, en ook de datum speelt me dwars want de vakanties van de Belgen en Nederlanders lopen niet gelijk. Als laatste moet die datum ook ver genoeg liggen zodat iedereen het kan aankruisen in zijn agenda en hopelijk dan die dag aanwezig zal zijn.

Als iemand een datum/activiteit weet, gewoon dit niet goed vindt of wil meehelpen moet eens reageren dan weet ik of dit ideetje echt kan uitgewerkt worden.

Grtz Gandalf
Terug naar boven Ga naar beneden
kevin
Gast




Grote bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote bijeenkomst   Grote bijeenkomst Icon_minitimevr dec 12, 2008 8:29 pm

Er is geen datum te kiezen waarbij je zeker weet dat een maximaal aantal leden komt meedoen..

Het hangt meer af van het soort activiteit of er veel leden komen...
De meeste leden komen af op:
- dropparty (waarbij miljoenen aan waarde gedropt wordt)
- Een war tegen een andere clan, waarbij je nadruk legt op het feit dat we ons als clan willen bewijzen..
Terug naar boven Ga naar beneden
gandalf14012




Aantal berichten : 17
Leeftijd : 33
Registration date : 10-12-08

Grote bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: grote bijeenkomst   Grote bijeenkomst Icon_minitimeza dec 13, 2008 6:04 pm

ja maar als je die activiteit legt tijdens de kerstvakantie, heb je ook veel mensen die dan op reis zijn.

Dus de datum kan ook je opkomst beïnvloeden.
Maar wat je zei over die clanwars of dropparty is zeker waar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Grote bijeenkomst Empty
BerichtOnderwerp: Re: Grote bijeenkomst   Grote bijeenkomst Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Grote bijeenkomst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Grote pk trip

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: Suggesties-
Ga naar: