Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 rex kevinus en cycloon k

Ga naar beneden 
AuteurBericht
flashmen
Gast




rex kevinus en cycloon k Empty
BerichtOnderwerp: rex kevinus en cycloon k   rex kevinus en cycloon k Icon_minitimevr aug 29, 2008 10:17 am

ik weet niet of het normaal is maar ik kan rex kevinus en cycloon k geen privé-bericht sturen Exclamation
lol!

oh ja, rex kevinus of cycloon k als je dit leest ik sta nu in de memberlijst als nr 18 en als nr 47 confused en alleen bij nr 47 staan mijn instellingen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

rex kevinus en cycloon k Empty
BerichtOnderwerp: Re: rex kevinus en cycloon k   rex kevinus en cycloon k Icon_minitimevr aug 29, 2008 3:38 pm

Momenteel ben ik bezig met iets wat eigenlijk te ingewikkeld voor mij is, maarja...ik kan 't eenmaal niet laten...


Hierdoor gaan een aantal dingetjes niet echt perfect...Zo wil ik dat alle leden zelf activiteiten kunnen maken en daarbij dat in de activiteiten aangegeven kan worden wie meegaat enzo...

Dit is nog niet echtgelukt, want zodra iemand aangeeft dat hij/zij meegaat, werden de gegevens van de organisator vervangen, wat niet echt handig is...

Iets dergelijks was ook bij mij gebeurd, waardoor mijn profiel deels aangepast werd en mijn 'privé-berichen' op 'uit' stond...daarom kon je mij geen berichten sturen...Ik heb het inmiddels weer op 'aan' gezet...

De reden waarom jij 2x in de lijst stond heeft hier dus ook mee te maken, want jij had bij de activiteit van killertje604 aangegeven dat je meewilde. daardoor werd zijn profiel overschreven door het jouwe...

Inmiddels heb ik dit min of meer hersteld...maar kmoet nog veel doen :S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
 
rex kevinus en cycloon k
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Mededelingen :: Mededelingen van leden-
Ga naar: