Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 skull sceptre

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




skull sceptre Empty
BerichtOnderwerp: skull sceptre   skull sceptre Icon_minitimezo jan 06, 2008 4:18 pm

ik heb een vraagje.
ik zou graag een skull sceptre hebben maar ik weet nie welke beesten ik moet doden voor de nodige delen ervan te krijgen.
als je het weet zou je het even wille zeggen
naam + combat

f orde2 jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

skull sceptre Empty
BerichtOnderwerp: Re: skull sceptre   skull sceptre Icon_minitimedi jan 08, 2008 6:20 pm

f orde2 schreef:
ik heb een vraagje.
ik zou graag een skull sceptre hebben maar ik weet nie welke beesten ik moet doden voor de nodige delen ervan te krijgen.
als je het weet zou je het even wille zeggen
naam + combat

f orde2 jocolor

Ik was alweer ff vergeten wat het was, maar na op te zoeken vind je snel wat je nodig hebt en weet ik het weer.

Zo kun je dit vinden op runehq. Hier een link naar de pagina ervoor:
http://www.runehq.com/RHQItemView.php?id=2858

er staat: "Where Found:
Made by joining the four sceptre pieces together. Those parts are obtained by killing various monsters in the Stronghold of Security.'

hieruit opgemaakt: als je dus verschillende monsters dood in the stronghold security (de grot in barbarian village), dan kun je verschillende delen van de sceptre krijgen, en als je 4 verschillende hebt, moet je ze waarschijnlijk op elkaar 'usen' om er die sceptre van te maken.
De namen van die 4 items die je nodig hebt: left half skull, right half skull, sceptre bottom, and sceptre top


Ik kan je dus niet zeggen welk lvl die monsters zijn, omdat die monsters waarschijnlijk verschillende lvls hebben. Het zijn in principe monsters die je makkelijk aankunt, dus daar geen zorgen over.

Ik weet niet meer zeker, maar volgens mij duurt het een uurtje of twee om die vier delen bij elkaar te krijgen. (dit zeg ik uit herinnering dat mijn broertje dit ook ooit deed, maar ik weet niet meer zeker hoelang het duurde. Aangezien hij erg ongeduldig is, kan het niet zeer lang hebben geduurd)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




skull sceptre Empty
BerichtOnderwerp: Re: skull sceptre   skull sceptre Icon_minitimewo jan 09, 2008 9:27 pm

jah de info die je me gegeven hebt wist ik al ( ma ge kunt het goe uitlegge Wink )
wist ik nog van me vorig account
maar het probleem is dat ik denk dat je een monster van lvl 92 moet killen en ik denk da da wa moeilijk ga zijn met mijn lvl 48

f orde2 jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




skull sceptre Empty
BerichtOnderwerp: Re: skull sceptre   skull sceptre Icon_minitimewo jan 09, 2008 10:57 pm

Die ankou zijn er ook in, ik dacht, level 82 ofzo. En die kan je met range bevechten. Hierdoor voorkom je dat je geraakt word. En ik weet niet wat jou range lvl is, maar ze hebben relatief slechte defence tegen magie, dus dit is ook nog een optie, en als je magie level 39 is dan kan je Crumble Undead gebruiken. Hiermee kan je 16 hitten op de Ankou. en kost relatief weinig runes. Dus het is wel te doen met een laag combat Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




skull sceptre Empty
BerichtOnderwerp: Re: skull sceptre   skull sceptre Icon_minitimeza jan 12, 2008 1:24 pm

Ironeagle197 schreef:
Die ankou zijn er ook in, ik dacht, level 82 ofzo. En die kan je met range bevechten. Hierdoor voorkom je dat je geraakt word. En ik weet niet wat jou range lvl is, maar ze hebben relatief slechte defence tegen magie, dus dit is ook nog een optie, en als je magie level 39 is dan kan je Crumble Undead gebruiken. Hiermee kan je 16 hitten op de Ankou. en kost relatief weinig runes. Dus het is wel te doen met een laag combat Wink
1 probleempje: range is lvl 1 en magic is 10, en ik wil pure str blijven

f orde2 jocolor
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





skull sceptre Empty
BerichtOnderwerp: Re: skull sceptre   skull sceptre Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
skull sceptre
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: