Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 dragon slayer

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitimewo dec 19, 2007 7:36 pm

op welke lvl kun je nou het beste met dragon slayer beginne (ben nu lvl 45)(op poppetje waarmee ik het wil gaan doen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitimewo dec 19, 2007 8:34 pm

Ddestroid schreef:
op welke lvl kun je nou het beste met dragon slayer beginne (ben nu lvl 45)(op poppetje waarmee ik het wil gaan doen)


zoiets hangt niet alleen van je lvl af, maar uiteraard ook van je skills...

Zelf kan ik niet precies een exacte schatting doen naar wanneer je die draak kunt verslaan....

Wel kan ik met vrij grote zekerheid zeggen, dat je voldoende hitpoints moet hebben en redelijk wat moet kunnen hitten....

Het doden van die draak is helaas lang geleden, dus ik weet alles niet zeker meer, maar ik denk dat je die aan moet kunnen wanneer je 10 of hoger kunt hitten en meer dan 40 hitpoints hebt. (maar ik zeg dit niet met zekerheid)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitimewo dec 19, 2007 11:32 pm

cycloon k / rex kevinus schreef:
Ddestroid schreef:
op welke lvl kun je nou het beste met dragon slayer beginne (ben nu lvl 45)(op poppetje waarmee ik het wil gaan doen)


zoiets hangt niet alleen van je lvl af, maar uiteraard ook van je skills...

Zelf kan ik niet precies een exacte schatting doen naar wanneer je die draak kunt verslaan....

Wel kan ik met vrij grote zekerheid zeggen, dat je voldoende hitpoints moet hebben en redelijk wat moet kunnen hitten....

Het doden van die draak is helaas lang geleden, dus ik weet alles niet zeker meer, maar ik denk dat je die aan moet kunnen wanneer je 10 of hoger kunt hitten en meer dan 40 hitpoints hebt. (maar ik zeg dit niet met zekerheid)

ik was lvl 44 als ik de quest gedaan had, met max hit van 7 ( ja ik weet het mega schamelijk) ma het lukt dus wel. zorg dat je lobs of swordies mee hebt!!!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitimedi dec 25, 2007 2:57 pm

ik zou het doen vanaf lvl 50 combat mij tip is :
- lvl 40/50 is het moeilijk te halen (lukt meestal alleen pure accounts)
- lvl 50/60 is het gewoon te doen niet overdrevent moeilijk
- lvl 60+ kan je het zowat doen zonder food (doe dit maar wel) =p

laterzz pimelhoofd1 Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitimeza jan 05, 2008 3:12 pm

pimelhoofd1 schreef:
ik zou het doen vanaf lvl 50 combat mij tip is :
- lvl 40/50 is het moeilijk te halen (lukt meestal alleen pure accounts)
- lvl 50/60 is het gewoon te doen niet overdrevent moeilijk
- lvl 60+ kan je het zowat doen zonder food (doe dit maar wel) =p

laterzz pimelhoofd1 Laughing
Weet jij wel dat:
ik 67 was toen ik Elvarg slayde,
strenkct(***woord!)61 was, defence 47, attack 50 was,
strenkct potion had,
protect from melee aanhad,
en swordies had,
en het was nog best moeilijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitimedi jan 08, 2008 6:09 pm

Citaat :
Weet jij wel dat:
ik 67 was toen ik Elvarg slayde,
strenkct(***woord!)61 was, defence 47, attack 50 was,
strenkct potion had,
protect from melee aanhad,
en swordies had,
en het was nog best moeilijk!

best moeilijk betekend niet dat het 'op het randje was'. Je kunt het wel lastig hebben gevonden, maar was al je food dan bijna op?
Verder is het voor de meesten die dragonslayer doen lastig, omdat ze nog niet gewend zijn aan pken en ook niet aan hoge hits. Je schrikt dus als de tegenstander hoger dan 10 op je hit. HIerdoor wordt je iets paniekeriger en lijkt het lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





dragon slayer Empty
BerichtOnderwerp: Re: dragon slayer   dragon slayer Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
dragon slayer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: