Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Ranged Pk

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Greco Mi
Gast




Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitimema dec 03, 2007 9:43 pm

Heey ik zou graag een Ranged PK trip doen
World20
Varrock east bank
Gele cape mee !
Zaterdag 8 december 20:00
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitimedi dec 04, 2007 1:26 am

zaterdag kan ik niet... allessinds kan je wat meer info posten over je ranged pk trip?
Terug naar boven Ga naar beneden
hippie19
Gast




Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitimedi dec 04, 2007 2:08 pm

ik vind het wel leuk om te komen hoor ik weet neit aan wat voor arrows je zat te denken maar ik heb nog 45k bronze noob arrows op me bank dus mischien hebben we daar wat aan en wat de bows betreft ik kan ook wel ffe 100 maple short bows maken cheers maar dan meot ik dat wel voor vrijdag weten als het kan
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitimedi dec 04, 2007 8:34 pm

Zaterdag kan ik waarschijnlijk niet mee, Zaterdag ben ik meestal pas heel laat thuis van werk. En momenteel ben ik naast school ook druk met andere dingen.
Mijn excuses hiervoor, maar ik zal me dus minder vaak opgeven voor evenementen.
Als ik mee kan zal je dat echt op het laatste moment horen, maar reken er deze keer maar niet op, helaas.
Want zoals ik al zei, Zaterdag ben ik niet vaak vrij Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Greco Mi
Gast




Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitimewo dec 05, 2007 6:06 pm

bronze arrows is goed en die arrows komen ook wel van pas denk ik
Terug naar boven Ga naar beneden
Greco Mi
Gast




Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitimewo dec 05, 2007 6:07 pm

die bows komen wel van pas srry =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ranged Pk Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ranged Pk   Ranged Pk Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ranged Pk
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» (Ranged) trainen op Greaters

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: