Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 aanwezig binnenkort

Ga naar beneden 
AuteurBericht
putten
Gast




aanwezig binnenkort Empty
BerichtOnderwerp: aanwezig binnenkort   aanwezig binnenkort Icon_minitimewo nov 21, 2007 6:59 pm

volgende week heb ik weer veel tijd om runescape te spele en om weer op het forum te komen dus ik ben blij en hopelijk jullie ook!!!

groeten putten2 santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

aanwezig binnenkort Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanwezig binnenkort   aanwezig binnenkort Icon_minitimewo nov 21, 2007 8:31 pm

aankomende maandag moet ik een nederlands discussie, dus tot die tijd heb ik erg weinig tijd (ik moet ook allerlei andere dingen doen). Als het goed is, heb ik daarna behoorlijk wat meer tijd, maar ik moet dan ook gaan werken aan een wiskunde PO, wat nogal zwaar meteelt voor mijn eindexamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




aanwezig binnenkort Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanwezig binnenkort   aanwezig binnenkort Icon_minitimevr nov 23, 2007 7:11 pm

ag ja het gwone leven gaat vor of niet, maar dit is veel te mooie clan om zomaar mee te stoppe cheers maar ik ben en blijf gwoon lid en anders geef ik et aan als ik nie mer wil (gebeurt niet) lol!

groeten putten2 santa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




aanwezig binnenkort Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanwezig binnenkort   aanwezig binnenkort Icon_minitimevr nov 23, 2007 8:09 pm

Ag met dat rooster wat ik nu heb, heb ik tijd genoeg om actief te zijn Razz
Ik zou bijna een extra opleiding er naast kunnen volgen Razz Zo weinig moet ik na school, oke alleen op vrijdag ben ik dan laat. Dan ben ik vanaf 7;30 tot 18;30 weg.. Maar dan maak ik ook net zoveel uren als de rest van de week zo ongeveer Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
putten
Gast




aanwezig binnenkort Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanwezig binnenkort   aanwezig binnenkort Icon_minitimeza nov 24, 2007 6:42 pm

wow beter is dat, ja dat heb ik niet als ik avondsgol heb een fulltime baan en me beunwerk!! zwartwerk ook in de avond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





aanwezig binnenkort Empty
BerichtOnderwerp: Re: aanwezig binnenkort   aanwezig binnenkort Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
aanwezig binnenkort
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Firemaking ''training''

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: