Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 help met quest plz

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitimedi nov 20, 2007 5:33 pm

hallo iedereen...
ik wil de quest shield of arrav doen maar die moet je met iemand samen doen als jij ze nog niet gedaan hebt en je wil ze met mij doen voeg Ddestroid op runescape toe of post hier een bericht (bericht is het makkelijkst).
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: Re: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitimedi nov 20, 2007 7:16 pm

bwa ik wil wel die samen met jou doen, add me op rs

post hier een datum wanneer ik online moet komen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: Re: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitimewo nov 21, 2007 4:21 pm

okee ik do met jou heb je al toegevoegd alleen nog datum jij mag kiezen alleen heb altijd tot 4 uur school dus.. savonds komt mij vaak goed uit het.

donderdag avond is de beste tijd of vrijdag avond ook de beste tijd. (alleen een vrijdag ga ik schaatsen dus donderdag komt het beste uit.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: Re: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitimedo nov 22, 2007 10:09 pm

pegazus heeft me dus laten zitten hij zou om 8 uur online gaan en is niet komen opdagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: Re: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitimevr nov 23, 2007 11:35 am

er is iets tussengekomen waardoor ik niet op de pc kon soz :/
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: Re: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitimevr nov 23, 2007 7:10 pm

we hebben de qp gedaan dit kan bij ''oud'' pig
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





help met quest plz Empty
BerichtOnderwerp: Re: help met quest plz   help met quest plz Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
help met quest plz
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: