Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Lure Trip

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimeza nov 17, 2007 10:52 pm

Hej, ik heb mss een idee voor een trip laten we een lure trip houden 70+ allemaal ranging of magic als je melee bent dan melee he we gaan dan met 10 tot 20 man in lvl 24 achter de hils (op die berg) 1 iemand lured een persoon naar daar de mages binden wij zij dan buiten zijn zicht we atten hem allemaal en hij is dood.
Ik denk persoonlijk dat dat 1 van de leukste pk trips is dus...
Ik zou iemand nodig hebben om het verder te organiseren want ik ben nog maar net nieuw in de clan en ken nog niet zo veel leden. dus ik hoop dat iemand zich geroepen voelt!
Hellboy_1_1 (add me!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimezo nov 18, 2007 12:52 pm

Pima idee

Het zelf verder organiseren is niet zo moeilijk: je hoeft enkel aan te geven welke afspraken je wilt maken.

Ik maak wel alvast een beginnetje (wat je anders wil, kun je veranderen)

-datum: neem bijvoorbeeld donderdag 29 november of anders zondag 25 november
-tijdstip: (moet je zelf bepalen...ik weet niet wat jou het meest bevalt)
-verzamellocatie: varrock: bij de dummies (gebouw tegenover oostbank)
-wereld: (mag je ook zelf bepalen Razz )
-leider: jijzelf Razz

neem die vijf punten over en vul zelf in wat je daar hebben wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimezo nov 18, 2007 11:34 pm

hellboy heeft het me al verteld en ik wil er wel terug zo een ranged free stuff vn maken als dat goed is?? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimewo nov 21, 2007 1:54 am

oliebol93 schreef:
hellboy heeft het me al verteld en ik wil er wel terug zo een ranged free stuff vn maken als dat goed is?? Very Happy

tja, tis wel goed, maar heeft het haast? er is momenteel zoveel aan ideeën ineens (echt: we zijn een tegenstelling aant vormen met het begin, toen vrijwel alleen ik evenementen organiseerde...nu is het andersom Razz )

Natuurlijk is zoiets wel leuk en ik wil er wel aan helpen, maar momenteel heb ik het vrij druk en daarbij wil ik ff 10m zien te verdienen om aan iemand te verkopen (zo'n gek wil het voor 50 euro verkopen...das dan mooi verdiend)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimewo nov 21, 2007 4:58 pm

cycloon k / rex kevinus schreef:

tja, tis wel goed, maar heeft het haast? er is momenteel zoveel aan ideeën ineens (echt: we zijn een tegenstelling aant vormen met het begin, toen vrijwel alleen ik evenementen organiseerde...nu is het andersom Razz )

Natuurlijk is zoiets wel leuk en ik wil er wel aan helpen, maar momenteel heb ik het vrij druk en daarbij wil ik ff 10m zien te verdienen om aan iemand te verkopen (zo'n gek wil het voor 50 euro verkopen...das dan mooi verdiend)

Da's toch mooi Razz Hoef jij niet zoveel te doen, alleen maar meedoen Razz

Maar als je snel dat geld nodig hebt, wil ik ook wel effe 1 mil voorschieten hoor Wink
Heb het momenteel toch niet nodig, en er van uitgaan dat ik het wel een keer terug krijg, wil ik best 1 mil voorschieten, als je dat wilt tenminste Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimewo nov 21, 2007 8:56 pm

very kind!

Maar...ik hou niet echt van zomaar lenen, want als ik iets leen, dan gaat het om een groot bedrag en dan moet ik uren werken om het terug te krijgen en neem dit maar van mij aan:
uren moeten werken voor geld dat je niet voor jezelf mag houden is buitengewoon lastig.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimewo nov 21, 2007 10:16 pm

Het was maar een aanbod, het is geen moeten Razz
Maar als je later beslist het alsnog aan te nemen, dan hoor ik het wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lure Trip
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» tijd voor een echte clan-trip!
» pk-trip
» 2e pk-trip
» Speciale ranged-trip! (gratis spullen)
» pk trip

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: