Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Lure Trip

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimeza nov 17, 2007 10:52 pm

Hej, ik heb mss een idee voor een trip laten we een lure trip houden 70+ allemaal ranging of magic als je melee bent dan melee he we gaan dan met 10 tot 20 man in lvl 24 achter de hils (op die berg) 1 iemand lured een persoon naar daar de mages binden wij zij dan buiten zijn zicht we atten hem allemaal en hij is dood.
Ik denk persoonlijk dat dat 1 van de leukste pk trips is dus...
Ik zou iemand nodig hebben om het verder te organiseren want ik ben nog maar net nieuw in de clan en ken nog niet zo veel leden. dus ik hoop dat iemand zich geroepen voelt!
Hellboy_1_1 (add me!!!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimezo nov 18, 2007 12:52 pm

Pima idee

Het zelf verder organiseren is niet zo moeilijk: je hoeft enkel aan te geven welke afspraken je wilt maken.

Ik maak wel alvast een beginnetje (wat je anders wil, kun je veranderen)

-datum: neem bijvoorbeeld donderdag 29 november of anders zondag 25 november
-tijdstip: (moet je zelf bepalen...ik weet niet wat jou het meest bevalt)
-verzamellocatie: varrock: bij de dummies (gebouw tegenover oostbank)
-wereld: (mag je ook zelf bepalen Razz )
-leider: jijzelf Razz

neem die vijf punten over en vul zelf in wat je daar hebben wil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Lure Trip Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lure Trip   Lure Trip Icon_minitimezo nov 18, 2007 11:34 pm

hellboy heeft het me al verteld en ik wil er wel terug zo een ranged free stuff vn maken als dat goed is?? Very Happy