Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Need Arrows!!!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimeza nov 17, 2007 4:23 pm

Hej, Ik ben nog maar net gehackt geweest en ben alles verloren Sad maar ik heb de moet niet opgeven en ben terug begonnen.
Nu is mijn vraag of er mensen zijn die mij misschien willen sponseren door me arrows te geven (alles is goed behalve rune ben f2p) dus ik hoop dat er mensen zijn die wat arrows te veel hebben. Grtz Pm me in het spel dan heb ik je ineens op mijn lijst.

Hellboy_1_1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimeza nov 17, 2007 5:04 pm

Gehacked zijn is diep balen...ik voel met je mee.....
zelf ben ik ook al een keer gehackt, waarbij 5 santa hats gestolen zijn (dit is te danken aan (zogenaamde) vrienden...zonder bewijs kan ik helaas niets)

Tis goed dat je de moed volhoud. Zorg er wel voor dat je nagaat waardoor je gehackt zou kunnen zijn, zodat je niet nog een keer gehackt wordt.

ga dit allereerst na:
- als je code niet veranderd is toen je gehackt werd, dan is de kans zeer groot dat iemand je code heeft afgekeken (hoe lullig het ook klinkt: de kans is groot dat vrienden dit doen).
Een andere mogelijkheid is dat je de code ergens anders hebt gebruikt: als dit het geval is, leer daar dan van en doe dit nooit weer.

- als je code wel veranderd is, dan is het helaas moeilijker na te gaan waardoor dit gebeurt is (denk gewoon goed na, wat de mogelijkheden zijn en zet alles op een rijtje).



Je vraag was voor arrows (ik neem aan dat je dus een ranger bent) : ik weet niet of ik nog veel arrows heb, maar ik train zelf ook veel ranged...ik zal je dus nog wel een keertje wat geven als ik wat heb...
Een andere tip: als ik ranged ga trainen, doe dan mee, want ik laat mijn arrows toch op de grond liggen (je hebt al gauw meer dan 1000 steel arrows bij elkaar als ik ranged train Razz )
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimeza nov 17, 2007 5:20 pm

Waar train je ranging ? en wil je aub me dan adden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimezo nov 18, 2007 1:39 am

je ken 500 iron van mij krijgen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimezo nov 18, 2007 12:57 pm

hellboy_1_1 schreef:
Waar train je ranging ? en wil je aub me dan adden?

Ik train ranging meestal in de wilderniss bij de zombies (is in lvl 19-21). het traint daar naar mijn weten het best voor nonmembers, aangezien er veel zombies zijn, vrijwel geen andere mensen komen, de zombies realtief veel hits hebben en ze bijna niets hitten (als je green d'hide draagt).

1 Probleem...ik train mijn pker niet erg vaak, aangezien ik dus niet vaak online ben, maar als ik dan al online kom, dan ga ik meestal op 'rex kevinus' om daar geld mee te verdienen. Enkel wanneer remon online is, zal ik op cycloon k gaan om ranged te trainen :S
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gast
Gast




Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimewo nov 21, 2007 9:13 pm

Toch nog maar is vragen in het geval dat iemand het nog niet zou gelezen hebben Very Happy Heeft iemand free arrows voor me? Ik ben namelijk gehackt en heb niet veel geld Sad dus als iemand me iets wil geven zeg het dan aub

Vriendelijke groeten...
Terug naar boven Ga naar beneden
old zamu
Gast




Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimeza nov 24, 2007 5:36 pm

echt zwaar kut dat je gehackt bent... ikzelf ben ook een keer gehackt mar dat is al een tijd geleden maar ik ben net als jou doorgegaan ik was egt woedend op die aap Mad
ik dacht ga naar de hel Twisted Evil .. ik heb miss wel een tip voor je bij barbarian vilage heb je zo'n hol daar kun je in als je een tijdje doorloopt kom je vanzelf bij minautors ofso als je die kilt krijg je in iedergeval xp en je krijgt er arrows van

ik hoop dat ik je geholpen heb Neutral groetjes old zamular
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitimeza nov 24, 2007 6:50 pm

Bedankt voor het antwoord, maar dat wist ik al...
Tegen dat je daar 1k arrows hebt ben je mss al 2 uur bezig. Dat is ong 7.5k per uur niet zo veel maar toch bedankt voor de tip.
Ik Zoek eerder rijke mensen die houden van doneren Zoals Cycloon_K lol! (hij is in iedergeval al rijk, als ie 5u zou werken dan verdient ie evenveel dat ik nodig heb om 99 ranging te alen FTW... (5Mil dus...)).

Maar toch bedankt voor de tip...

Hellboy_1_1
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Need Arrows!!! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Need Arrows!!!   Need Arrows!!! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Need Arrows!!!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Speciale ranged-trip! (gratis spullen)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: