Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 i.v.m. de ledenlijst

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ledenlij
Gast




i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimeza nov 17, 2007 3:56 am

Hej, ik heb 2 dingen te zeggen...
1. Wnnr kan ik op de site gezet worden (heb me al aangemelt met word lid...)
En 2. Is het mss mogelijk om zo op de ledenlijst zo de namen te laten invoegen zodat wanneer je op de naam drukt je zijn/haar stats ziet. het is maar een vraag.

Hellboy 1 1...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimeza nov 17, 2007 11:39 am

dat kan je doen op de ledenlijst van runehead, die staat net naast de simpele ledenlijst
Terug naar boven Ga naar beneden
hellboy_
Gast




i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimeza nov 17, 2007 12:25 pm

Waarom doen jullie dat dan niet? dan kan veel makkelijker een wildie team opstellen met ong dezelfde cb's!

hellboy_1_1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimeza nov 17, 2007 2:04 pm

hellboy_ schreef:
Hej, ik heb 2 dingen te zeggen...
1. Wnnr kan ik op de site gezet worden (heb me al aangemelt met word lid...)
En 2. Is het mss mogelijk om zo op de ledenlijst zo de namen te laten invoegen zodat wanneer je op de naam drukt je zijn/haar stats ziet. het is maar een vraag.

Wanneer je op de site gezet kan worden: dat is vanzelfsprekend..je kunt altijd op de site gezet worden..het hangt er maar vanaf wanneer ik je bericht gelezen heb (wat nu al het geval is geweest)..je staat nu in de ledenlijst (het zou heel msischien kunnen dat je het nog niet ziet, omdat aanpassingen soms niet meteen doorgegeven worden door tk)

Zoals pegasuz007 al zei: je kunt dus wel de skills en combats (alhoewel de combats lang niet allemaal kloppen) zien bij zo'n uitgebreide ledenlijst van runehead. (kijk bij ledenlijst en klik op 'uitgebreide ledenlijst' )


hellboy_ schreef:
Waarom doen jullie dat dan niet? dan kan veel makkelijker een wildie team opstellen met ong dezelfde cb's!
hellboy_1_1

Het probleem is..we kunnen wel zien wat de combats zijn, maar ook weer niet: als iemand nog neit alle combatskills in de highscores heeft, dan wordt het combat verkeerd berekend en zie je een te laag comba (zo heeft cycloon k defence niet in de highscores en zie je combat 61 in de lijst staan, terwijl cycloon combat 71 is)

Het gaat hier niet om een team opstellen: de bedoeling van de clan is dat iedereen kan meedoen en niet dat wij een paar mensen uitpikken om tegen hun te zeggen: 'jullie moeten mee' (alsof ze meewillen wanneer wij het hen verplichten).

Om ervoor te zorgen dat we geen last hebben van combatverschil, gaan we meestal naar de greaters, waar het wildernisslvl zo hoog is, dat iedereen elkaar meestal wel helpen kan.

Tot slot: om combat-verschil is ook niet een erg grote zorgen, want de meesten die meegaan, zijn ongeveer hetzelfde combat, namelijk rond de 70..soms is er iemand iets lager combat en redelijk vaak zijn er wat in de 80/90 of 100, maar hogere combats weten zich wel te redden als we elkaar niet helpen kunnen door combatverschil.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
hellboy_
Gast




i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimeza nov 17, 2007 2:47 pm

Oke, bedankt voor de hulp...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimezo nov 18, 2007 3:25 pm

Ik had een vraagje of het mogelijk is om mijn skills ook bij de gedetailleerde ledenlijst te zetten! Bij mijn naam staat er namelijk cb 3 en ik denk da da ni kan! dus alvast bedankt

hellboy 1 1
Terug naar boven Ga naar beneden
Rex kevinus (kevin)
Admin



Aantal berichten : 310
Leeftijd : 33
Registration date : 24-07-07

i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitimezo nov 18, 2007 4:26 pm

hellboy_1_1 schreef:
Ik had een vraagje of het mogelijk is om mijn skills ook bij de gedetailleerde ledenlijst te zetten! Bij mijn naam staat er namelijk cb 3 en ik denk da da ni kan! dus alvast bedankt

hellboy 1 1

De lijst met die details is gemaakt door een groep (runehead of zoiets). Het enige wat ik doe is de namen invoegen, aangeven welke rank iemand heeft en de rest wordt automatisch gedaan.

De skills die je hebt worden dus uit de highscores gehaald. De reden waarom er bij jou nog niets klopt, is omdat deze lijst zich elke 24 uur update. Morgen zal het dus waarschijnlijk al wel bijgewerkt zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://rsne.nl
Gesponsorde inhoud





i.v.m. de ledenlijst Empty
BerichtOnderwerp: Re: i.v.m. de ledenlijst   i.v.m. de ledenlijst Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
i.v.m. de ledenlijst
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Overig :: prullenmand-
Ga naar: